Beantwoord

Mailen naar een Hotmail-adres vanaf mijn KPN e-mail adressen werkt niet.

  • 7 July 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Wanneer gaat dit opgelost worden? Ik kreeg vandaag wederom eenzelfde melding dat het mailen naar een Hotmail-adres vanuit geen enkel (KPN) account kan. 

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaaktoorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door JJ9 9 July 2020, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @JJ9!

We hebben nog niet eerder contact met elkaar gehad via deze weg, ik ben dus niet precies op de hoogte van wat er speelt. Uit je zin maak ik op dat je al langere tijd (of in ieder geval niet voor het eerst) problemen ervaart met het mailen naar hotmail adressen. 

Hoe is de situatie precies? Kan je 1 specifiek hotmail adres niet bereiken? Of gaat het om meerdere adressen? Gebruik je jouw KPN account privé of zakelijk en zit er wellicht nog een andere partij tussen? Wat is de exacte melding die je terug krijgt?

 

Inmiddels ben ik er via een kpn abuse-medewerker achtergekomen dat het probleem in Outlook zit. Het ging idd om 1 specifiek adres. Mijn vraag is hiermee voor jullie in elk geval oplost. Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn dat jullie de vinger op de zere plek hebben weten te leggen! Graag gedaan en bedankt dat je laat weten dat het opgelost is in samenwerking met KPN Abuse :slight_smile: