Beantwoord

Mailen via 4G netwerk lukt niet: Undelivered Mail Returned to Sender

  • 16 July 2019
  • 10 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik via mijn mobiele telefoon mail verzend via het 4G netwerk, komen sommige mails terug als 'Undelivered Mail Returned to Sender'.

Hoe krijg ik dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 July 2019, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @NiSmu, welkom terug! Gaat het om specifieke mails of willekeurig? Is het bijvoorbeeld naar één bepaald e-mailadres of stuur je in die mails bepaalde url's of afbeeldingen mee? Het lijkt erop dat de mail ergens door wordt tegengehouden. De vraag is dus eigenlijk: kan je in de mails die terugkomen één gemene deler vinden?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, ben je er inmiddels achter? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat je het me dan weten?
Reputatie 1
Hallo Marcia,

Sorry dat het even duurde, maar ik ben ook wat gaan zoeken op internet en meer mensen kampen met het probleem. Nu verwacht ik dat het een issue bij T-Mobile is. Ik krijg namelijk de volgende melding:

This is the mail system at host tmobile-filter.capitar.com.

Het doet zich onder andere voor bij hotmail adressen, maar ook bij adressen waarbij mensen hun eigen naam bv. ron@jansen.nl gebruiken.

Kan jij hier nog iets mee?

Mvg Nicole
Reputatie 7
Badge +30
Kan je eens een hele foutmelding hier plaatsen? Daar kan ik ongetwijfeld iets uit halen!
Reputatie 1
This is the mail system at host tmobile-filter.capitar.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<info@taxxxxxxxxxxxxden.nl>: host mailfilter2b.mijndomein.nl[157.97.78.51]
said: 550 5.7.1 Message refused - OX_502 (in reply to end of DATA command)
Reputatie 7
Badge +30
Dan lijkt het inderdaad toch op een blokkade ergens. Je geeft aan dat je via 4G verzend: is dat via KPN of via een andere provider? Als dat via ons is, zou je dan, op het moment dat je de mail niet kunt versturen, via deze website willen kijken welk IP-adres je gebruikt op dat moment? En mocht je een dag of twee later weer een mail niet kunnen versturen, wil je dat dan nog eens doen? Wellicht kunnen wij dan toch kijken of dat IP-adres geblokkeerd wordt vanuit ons. Je mag deze dan in een privébericht aan me doorgeven.
Reputatie 1
Mijn mobiele provider is T-Mobile, dus ik neem aan dat mijn mail via 4G dan via hun gaat?
Reputatie 7
Badge +30
Klopt helemaal! Vraag het voor de zekerheid even bij hen na of zij iets voor je kunnen betekenen. Wij hebben daar dan niet zoveel mee van doen!
Reputatie 1
Is prima Marcia, ga ik doen!
Bedankt voor je meedenken!
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, hopelijk kom je eruit 🙂.