Beantwoord

Mails worden gereject door KPN mailserver

  • 23 January 2020
  • 8 reacties
  • 164 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Tijdens het versturen van facturen kregen wij een hoop mailtjes terug met een foutmelding. 

Zie onderstaand;

Letop: Mail adressen heb ik even weggelaten; mochten die nodig zijn hoor ik het graag,

//Error message heb ik weggehaald ivm gevoelige informatie\\ 

 

Topic kan wat mijn betreft gesloten worden.

icon

Beste antwoord door wjb 23 January 2020, 14:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Dat betekent dat de verzender door de spamfilter van KPN als spammer gekenmerkt is en dat de mails daardoor dit afgeleverd worden.

Wellicht dat @Dennis ABD je hierbij kan helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Mogelijk tijd voor een sticky topic.

 

Neem contact op met abuse@kpn.com en we pakken het zsm op :)

Reputatie 7

Mogelijk tijd voor een sticky topic.

Neem contact op met abuse@kpn.com en we pakken het zsm op :)

@Dennis ABD, is het wellicht een idee om abuse@kpn.com te noemen in het bouncebericht?

Bedankt @wjb en @Dennis ABD

 

Ik ga contact opnemen via het onderstaande mail adres.

Reputatie 7
Badge +7

Liever niet. Het overgrote deel wat geweigerd word is spam. Ons email adres in de bounce noemen gaat dan enkel betekeken dat we nog meer zooi binnen krijgen.

Reputatie 7

Liever niet. Het overgrote deel wat geweigerd word is spam. Ons email adres in de bounce noemen gaat dan enkel betekeken dat we nog meer zooi binnen krijgen.

Goed punt.

Probleem is wel dat legitieme organisaties moeite blijken te hebben met het vinden van het te bewandelen pad om een dergelijk issue verholpen te krijgen.

Een link naar een pagina van KPN met uitleg zou wellicht een goed alternatief zijn.

Ik denk niet dat de echte spammer de moeite zal nemen om zo'n pagina te gaan benaderen terwijl bedrijven die ten onrechte als spammer gekenmerkt worden wellicht eenvoudiger/sneller geholpen kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn enkele gevallen waarbij het mogelijk handig kan zijn. Foutmeldingen worden echter niet tot nauwelijks gelezen helaas. Het nut ervan valt dus te bezien.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het juiste kanaal al is aangeraden, bedankt @wjb en @Dennis ABD:grin:

Reageer