Beantwoord

Mailserver wachtwoord vereist

  • 24 January 2020
  • 8 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

"Krijg bij openen mailbox (Thunderbird) sinds twee dagen een pop-up venster met de tekst "Voer uw wachtwoord voor <mailadres> op imap.kpnmail in". Nu weet ik dit wachtwoord wel, maar ik vind het erg omslachtig dit steeds in te moeten vullen. Hoe keer ik terug naar de normale situatie, waar dit invullen niet elke keer nodig is. 0800-0402 gooit me er elke keer uit als ze het woord 'wachtwoord' horen, daar kom ik niet verder!

icon

Beste antwoord door Nick83 24 January 2020, 17:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Weet je wanneer jouw mailbox naar het nieuwe mailplatform gemigreerd is.

Ik krijg zo'n vermoeden dat er toch iets niet helemaal lekker loopt op dat platform.

Ook ik en vele anderen hebben een soortgelijk fenomeen mogen ervaren met Outlook als mailcliënt.

Bij mij is dat meerdere keren voorgekomen en het lost zich ook telkens weer vanzelf op.

Ik hoop dat KPN hier eens serieus aandacht aan zal gaan besteden.

Reputatie 7
Badge +24

Heey, dat is gek. Dat is iets wat normaal gesproken alleen bij Outlook gebeurt :thinking:

Het is een IMAP account als ik het goed begrijp. Je kunt dus probleemloos dat account verwijderen en opnieuw toevoegen. Misschien een optie om dat eens te proberen.

Reputatie 7
Badge +24

0800-0402 gooit me er elke keer uit als ze het woord 'wachtwoord' horen, daar kom ik niet verder!

Niks inspreken. Nooit praten tegen computers, loopts altijd verkeerd af :wink:  hij vraagt het nog een 2de keer om je vraag intespreken, als je dan weer niks zegt, krijg je een normaal mens aan de lijn.

Reputatie 7

Heey, dat is gek. Dat is iets wat normaal gesproken alleen bij Outlook gebeurt :thinking:

Terwijl ik het met Outlook gelukkig al een behoorlijke tijd niet meer heb hoeven ervaren. :slight_smile:

Afkloppen...

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Brons222. Wat vervelend dat je jouw wachtwoord steeds opnieuw moet invullen. Heb je het account al verwijderd en opnieuw toegevoegd, zoals Nick voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. Als dit niet het geval is, dan zal ik intern navragen of dit een bekend probleem is en of hier verder naar gekeken kan worden.

Reputatie 1
Badge

Vikash en Nick83: hartelijk dank voor tip. Is opgelost.

Reputatie 7

Vikash en Nick83: hartelijk dank voor tip. Is opgelost.

De vraag is ... voor hoelang.

Reputatie 7
Badge +24

Vikash en Nick83: hartelijk dank voor tip. Is opgelost.

De vraag is ... voor hoelang.

Heey! Does lief! Tis geen Outlook hoor ... :wink:

Reageer