Beantwoord

Mailsynchronisatie van een week

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Wie o wie kan mij uitleggen hoe het kan dat één van mijn mailaccount alleen de mails van de laatste week toont? Zowel op iOS, Mac OS als in de Webmail van KPN zelf staan enkel de mailtjes sinds 7 dagen geleden. Het betreft op de devices allemaal een IMAP-configuratie. Heb zowel gekeken naar de mogelijkheden op de forums als in mijn instellingen van KPN (webmail), maar ik kom niet direct tot de oplossing van de synchronisatieproblemen. In iOS onder Instellingen - Accounts - Betreffende account / vind ik helemaal niks over synchronisatie. Vandaar dat ik een synchronisatie-instelling verwacht van mijn KPN-account zelf.

Overigens, doen drie andere alias-accounts onder mijn account het wél gewoon. (synchronisatie van de volledige mailbox)

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Alex_P 2 januari 2019, 19:04

Hi G, welkom op het forum. Ik vermoed dat dit een instelling is op van de toestellen. Zou je dit op alle toestellen willen nakijken? Of je daar daadwerkelijk 7 dagen hebt aangegeven?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi G, welkom op het forum. Ik vermoed dat dit een instelling is op van de toestellen. Zou je dit op alle toestellen willen nakijken? Of je daar daadwerkelijk 7 dagen hebt aangegeven?
Probleem is opgelost, dank voor de reactie
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen G, laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Reageer