Beantwoord

Mappen niet zichtbaar

  • 25 February 2019
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik werk met @hetnet.nl In het linker rijtje : MAPPEN. Er zijn een aantal mappen door mij aangemaakt. Wil ik een bericht verplaatsen naar een van die mappen,kan ik niet(soms wel) bij de laatste mappen komen.
Hoe kan ik dit veranderen of wat moet ik doen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 February 2019, 08:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Arne kistemaker, goede vraag! Het is inderdaad zo dat je niet teveel mappen 'mag' hebben bij webmail. Hoeveel teveel daadwerkelijk is, durf ik niet te zeggen. Maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het degene zijn die je niet kunt zien. Je kunt nog eens proberen om de beta webmail te gebruiken, maar beter is het om te kijken of je een aantal mappen kunt verwijderen. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
Badge +2
Er is gerelateerd aan deze vraag nog een issue: Als ik via Webmail mail verstuur (zoals naar Abuse of samples om incorrect als spam benoemde mail te versturen) komt die mail in andere folders dan door Microsoft Office mail gebruikt. In koppel Outlook via IMAP en zie ineens : Verzonder items" en "sent", "verwijderde items"en "trash". Zou niet weten waarom die folders dubbel zijn, verwijderen is niet zo makkelijk
Reputatie 7
Badge +30
Dat zegt me niet meteen iets! Misschien weet @Dennis ABD hier meer over te vertellen.
Reputatie 7
Badge +7
Er is gerelateerd aan deze vraag nog een issue: Als ik via Webmail mail verstuur (zoals naar Abuse of samples om incorrect als spam benoemde mail te versturen) komt die mail in andere folders dan door Microsoft Office mail gebruikt. In koppel Outlook via IMAP en zie ineens : Verzonder items" en "sent", "verwijderde items"en "trash". Zou niet weten waarom die folders dubbel zijn, verwijderen is niet zo makkelijk


Kort antwoord: Microsoft.

Iets langer antwoord: Outlook hanteerd folder namen gebasseerd op de ingestelde taal en zal deze aanmaken (en gebruiken). In sommige versies is dit in te stellen, in latere versies is dit niet meer zo en zijn de twee keuzes 1) ermee leven of 2) een andere mail client gebruiken.