Beantwoord

Mappen overzetten

  • 29 October 2019
  • 11 reacties
  • 424 keer bekeken

In mijn huidige KPNWebmail heb ik submappen aangemaakt. Worden die een op een overgezet naar de nieuwe KPNWebmail?

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2019, 17:31

Bekijk origineel

11 reacties

Hallo @Breeze , daar verandert in principe niets aan.

Voor de veiligheid is het wel aan te raden e-mail die absoluut bewaard moet blijven even te downloden naar je pc en eventueel uit te printen.

 

Bedankt voor het snelle antwoord.

Maar ik had verwacht (en gehoopt) dat bij een nieuwe versie de mappenstructuur, en minimaal alle mails in de root, overgezet worden.

Het bewaren van belangrijke mails is nog niet zo eenvoudig. Tenminste ik zie geen kans om dat simpel te exporteren, of mis ik iets? En kopiëren-plakken kan natuurlijk altijd, maar is wel erg omslachtig.

Adri

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Breeze 

De hele inhoud van je huidige Webmail wordt meegenomen en overgezet zoals het nu ook is. Dus je behoudt gewoon alles zoals je gewend bent.

Heb je dit topic al gelezen?  Wijzigingen in de nieuwe Webmail

Ja, dat had ik gelezen. Ik heb me dus voor niks ongerust gemaakt. Bedankt voor het bericht.

Adri

Sinds een week gebruik ik de nieuwe KPN-webmail en dat valt niet tegen. Toch nog een paar problemen.

  • Alle foto's worden onderdrukt in binnenkomende e-mails. In een flits zag ik een pop-up voorbijkomen dat het een instelling was ter beveiliging, of zoiets. Maar ik kan die instelling nergens vinden, niet in de hulpfunctie en ook zie ik geen vermelding in dit forum.
  • Er staat in de hulpfunctie dat je voor het zoeken naar Contacten moet klikken op het Zoeken invoerveld. Maar dat is bij mijn Contacten onvindbaar.
  • Bij het overzetten van de Contacten naar de nieuwe webmail, zijn er tig extra kopieën (dubbelingen) gemaakt.

Adri

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Breeze hier even puntsgewijs wat opmerkingen

  • per bericht krijg je een button om ingesloten afbeeldingen te tonen. Maar via (⚙️) → Instellingen → beveiliging kan je e-mailadressen/domeinen invoeren waarbij die afbeeldingen altijd getoond mogen worden. Daar kan je ook aanvinken dat die bij elk bericht altijd getoond worden.
  • helemaal linksonder op het scherm Contacten staat een dubbel pijltje. Daarmee kan je de linkerkolom “dichtklappen” voor meer ruimte op het scherm. Waarschijnlijk is dat bij jou het geval. Klik op dat dubbele pijltje en de kolom verschijnt weer, inclusief een zoekveld aan bovenzijde.
  • Als het goed is zie je dan ook het onderscheid tussen Bestaande contacten en Verzamelde adressen. De eerste is je “eigen” adresboek, de tweede de adressen waar je ooit een bericht naartoe hebt gestuurd.

Hopelijk kan je hiermee verder. Vragen? laat maar horen.

Bedankt Ruud, helemaal duidelijk.

 

Adri

In de oude KPNwebmail kon je de inhoud van een bericht over de volle breedte leesbaar maken. Die funktie mis ik nu, of kijk ik er overheen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Breeze Door dubbelklikken op een bericht in de kolom “map inhoud” opent zich een nieuw venster. Dit is groter maar helaas ontbreekt de “full screen” optie.

Ah, zeer bedankt, dat voldoet.

Reputatie 7

Fijn dat je helpt RBxx! :)

Reageer