Beantwoord

melding abuse team

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

hallo,

Ik krijg een melding van abuse team dat ik geblokkeerd ben??
Ik krijg gewoon mail binnen en kan ook gewoon mail versturen?
Wat moet ik doen?

groeten G. Schoemaker
icon

Beste antwoord door Raymondt 15 January 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Is jouw Internetaansluiting geblokkeerd (in quarantaine gesteld) of is jouw emailaccount geblokkeerd?

Wat zijn de instructies van het abuse team?
Als het goed is staan die in die mail.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @abuse team, welkom! Vervelend dat je deze mail krijgt! Er is dan inderdaad waarschijnlijk iets aan de hand met je aansluiting. Wil je, zoals wjb ook zegt, de instructies in de mail opvolgen? Als er iets niet duidelijk is, laat het gerust weten. Dan helpen we je er graag mee.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo G. Schoemaker,

Dat klinkt inderdaad als een mail van ons, en klinkt als dat je gebruikersnaam tijdelijk geblokkeerd is. Wanneer je vanuit huis mailt, en in je mailprogramma heb je bij de instellingen voor de uitgaande mail niet aangegeven hebt dat ie voor uitgaande mail ook een gebruikersnaam en wachtwoord nodig heeft (want dan werkt het ook nog), zul je van de blokkade niks merken. Toch zal het dan in veel gevallen zo zijn dat je wachtwoord in verkeerde handen gevallen is, en dus ook belangrijk daar iets aan te doen. Als je gewoon op de mail reageert dan komt het sowieso goed, en helpen we je er doorheen. Mochten we hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het natuurlijk ook graag!