Beantwoord

Melding: mailinstellingen niet juist

  • 29 May 2019
  • 8 reacties
  • 1381 keer bekeken

Ik heb de stappen gevolgd om een mailaccount toe te voegen op mijn nieuwe iMac. Helemaal volgens de KPN handleiding en krijg toch een melding dat het niet juist is en het account offline is. Ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen. Eerste melding was dat er een time-out was. Wie kan me helpen?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Tycha 29 May 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@BakHal

Op deze site kun je lezen over je probleem,zie https://support.apple.com/nl-nl/HT204075

Een voorbeeld van de settings
Gebruik je IMAP dan is het enige verschil dat je bij de inkomende mail bij Hostnaam imap.kpnmail.nl invult en poort nummer 993.
De SMTP blijft voor POP of IMAP gelijk.

Reputatie 7
Badge +11

Hoe stel ik e-mail in voor Windows PC of Apple Mac

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm
Dank je. Ik ga het proberen
Reputatie 7
Badge +11
Succes!🤞
Reputatie 7
Badge +30
Beste @BakHal, welkom! Is het nog gelukt met de hulp van Tycha? Als ik nog iets voor je kan doen, horen we het graag.
Het is niet gelukt. Omheb alles ingevuld zoals in het voorbeeld staat behalve dat ik ‘geavanceerde imap-instellingen niet kan wijzigen in pop-instellingen. Ik krijg nog steeds de melding dat naam en wachtwoord niet te controleren is.
Ik had toch nog een instelling fout staan. Is nu goed en het werkt. Dank voor de hulp
Reputatie 7
Badge +11
Dank voor het melden, fijn dat het is gelukt!