Beantwoord

Mensen krijgen foutmelding als ze naar me mailen maar ik ontvang ze wel

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Als iemand mij een email stuurt krijgen ze een foutmelding dat het email niet verstuurd is terwijl ik alle emails wel ontvang

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 April 2021, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @arrasquad, van harte welkom op ons forum!

Fijn dat je de mails wel ontvangt, maar het is natuurlijk gek dat de verzender een foutmelding te zien krijgt. Kan je ze vragen welke foutmelding het precies is als ze naar jou mailen, inclusief code als die er is? En kan je voor mij jouw e-mailadres, waar mensen heen mailen, toevoegen in je forumprofiel? Als je het neerzet bij ‘persoonlijke opmerkingen’, dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Geef je een seintje zo gauw je het ingevuld hebt?

als je een email naar mij stuurd krijg jij de fout melding ook probeer maar groetjes Erik.

Admin: E-mailadres verborgen i.v.m. privacy. Deel nooit openbaar je gegevens.

Reputatie 7
Badge +19

@arrasquad Hi Erik, ik heb je e-mailadres uit je berichtje gehaald. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens, en deze in te vullen in je forumprofiel wanneer nodig.

Wél handig dat je je e-mailadres even doorgegeven hebt, zo heb ik naar de instellingen kunnen kijken. Ik zie dat je een ‘auto forward’ ingesteld hebt staan, dat wil zeggen dat mails automatisch doorgestuurd worden naar een ander e-mailadres. Ik vermoed dat daar iets niet goed gaat. Als je inlogt op Webmail en daar naar ‘instellingen’ gaat, kan je deze instelling van automatisch doorsturen van mails aanpassen of uitzetten. Ik hoor graag of je er uit gekomen bent.