Beantwoord

Microsoft Outlook 2007

  • 19 March 2019
  • 6 reacties
  • 779 keer bekeken

Gisteren geruime tijd met U college gesproken en inmstelling toegestuurd gekregen.Helaas loop ik nog steeds tegen dit probleem op. Wel ontvangen maar niet kunnen versturen. Ik heb befrepen dat jullie dit probleem kunnen verhelpen met hulp op afstand. Graag maak ik daar gebruik van en geef toestemming in mijn systeem te komen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 20 March 2019, 09:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Beste @Azorika08
Je hebt al instellingen ontvangen, maar kijk toch nog eens op de volgende KPN service pagina: Instellen email op laptop en PC
Daar vind je instructies voor veelgebruikte email programma's waaronder Outlook 2007
Via een stappenplan met afbeeldingen wordt de instelling uitgelegd.

Succes!
In september 2018 is de servise monteur van KPN langs geweest.Na 45 minuten heeft ook hij het bijltje er bij neer gelegd.Nu werk ik met kpnmail waar ik niet gelukkig mee ben.
Er moet toch een mogelijk zijn om mijn Outlook aan de praat te krijgen
Ontvangen kan ik wel maar versturen gaat niet.
Ik krijg iedere maal de vraag bij het verzenden.. Doelmap ...kan geen toegang krijgen.?.wat houd dit in.
Ook krijg is de vermelding...Op de server waarmee U verbonden bent wordt een beveiligd certificaat gegeven.Ka daarom gee toegang verlenen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Azorika08, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Outlook 2007 in combinatie met KPN Mail.De versie van 2007 is al wel aardig oud, maar zou nog moeten werken. Gelukkig kan je nog wel ontvangen, we gaan ons dan focussen op uitgaande mail. Kan je aangeven welke instellingen je op dit moment bij uitgaande mail / server hebt staan? De juiste instellingen, voor KPN mail, kan je hieronder vinden:
Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 993 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Daarnaast wil ik ook aangeven dat het misschien wel handig is om een nieuwere versie van Outlook te installeren.
Prima en fijn dat U gereageerd op mijn vraag.
Ik werk met Microsoft Outlook express Outlook 2007 wat altijd prima heeft gewerkt.Ik heb Uw schrijven uitgeprint en ga hier morgen mee verder.
Wel geef ik de huidige instelling door aan U door.
Deze zijn :
Naam : Hans Aalders
Email adres: **@kpnplanet.nl
Type account Imap
Server inkomend e mail- imap.kpnmail.nl
Server uitgaande e-mail - smpt.kpnmail.nl
Wachtwoord xxxxxxxxxxxxx

We gaan er van uit dat juist is.

Laste vraag aan U...waar en hou kan ik een nieuwere versie van Outlook vinden en installeren ?


Alvast dank voor De hulp
Groet Hans

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.
.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Hans, bedankt voor de gegevens! Heb je ook de instellingen kunnen vinden, wat betreft de poorten en SSL/TLS?

Een nieuwere versie van Outlook kan je downloaden via internet, en op Google kijken en je komt meteen een website zoals deze tegen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Azorika08, ik heb geen reactie meer gehad. Ben je er inmiddels uitgekomen met je mail? 😃

Reageer