Beantwoord

Mijn e-mail is geblokkeerd vanwege toegang derden

  • 12 July 2019
  • 8 reacties
  • 3198 keer bekeken

Kreeg een mail van KPN dat e-mailaccount is geblokkeerd, omdat derden toegang hebben tot mijn e-mailaccount. Oplossing KPN: wachtwoord wijzigen.
Wachtwoord gewijzigd. Geprobeerd e-mails op te halen, maar dit lukt niet.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 July 2019, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
En je weet zeker dat da geen pishing of spam was? Op welke site heb jij je mailwachtwoord gewijzigd?
Kreeg een mail van KPN dat e-mailaccount is geblokkeerd, omdat derden toegang hebben tot mijn e-mailaccount. Oplossing KPN: wachtwoord wijzigen.
Wachtwoord gewijzigd. Geprobeerd e-mails op te halen, maar dit lukt niet.
Wat te doen?

Via de website van KPN
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @roberttennapel, bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn om geblokkeerd te worden, maar soms is dat wel de beste optie op dat moment. Om erachter te komen hoe je het kan deblokkeren is het belangrijk om te weten waarom het geblokkeerd. Heb je al gekeken op onze website over e-mail blokkades, welke blokkade op jou van toepassing is? Daar staat dan namelijk ook direct bij hoe je het kan oplossen. Vaak is wachtwoord wijzigen niet het enige wat er gedaan moet worden. Vaak is contact met KPN Abuse ook een van de oplossingsmogelijkheden.

Wil je laten weten of je eruit bent gekomen met bovenstaande link en vervolgacties?
Reputatie 7
Badge +21
@roberttennapel, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog mee kan helpen of is het inmiddels (in behandeling of) opgelost?
Probleem opgelost.. bedankt iedereen
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen @roberttennapel! Kan je ook aangeven hoe het precies opgelost is (link gebruikt, contact met KPN abuse gehad)? Dan kunnen klanten met hetzelfde probleem (nu of in de toekomst) hier de volgende keer wat aan hebben!

Kreeg een mail van KPN dat e-mailaccount is geblokkeerd, omdat derden toegang hebben tot mijn e-mailaccount. Oplossing KPN: wachtwoord wijzigen.
Wachtwoord gewijzigd. Geprobeerd e-mails op te halen, maar dit lukt niet.
Wat te doen?

Link werkt niet, fijne oplossing

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Marius1951 

Dat was een oplossing van ruim drie jaar geleden, dingen veranderen soms. Kijk eens op deze link.

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/abuse/geblokkeerd-abuse.htm

Heb jij een probleem? Vertel dan wat je probleem is, wellicht kunnen we je hier ook helpen.Â