Mijn e-mailaccount wordt geblokkeerd in de Balkanlanden, hoe kan ik dit voorkomen?

  • 12 June 2022
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,

ik ben vaak onderweg in de Balkan. Kroatië, Hongarije, de Tsjechische Republiek en Servië. Zodra ik in een van deze landen kom, wordt mijn e-mail account geblokkeerd. Hoe kan ik dit voorkomen?
Veel groetjes Hesterp


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Hesterp via de webmail werken en niet via een mailprogramma zoals Outlook bijvoorbeeld.

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Reputatie 7
Badge +10

@Hesterp 

Heb je wel de authenticatie / verificatie opties ingevuld en aangevinkt bij de SMTP server ? Dat moet je doen als je via het netwerk van een andere provider (ook hier in Nederland) email wilt versturen.

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u VPN? Niet doen dan. 

Is er misschien thuis ook nog iemand die zo af en toe de email leest?

Reputatie 7

Hoi @Hesterp, welkom bij ons op het forum. Je hebt al een paar suggesties gekregen zo te zien. Heb je die al kunnen bekijken?

Ik ben ook benieuwd hoe het account precies wordt geblokkeerd, wat gebeurt er precies? Kan je dan niet meer inloggen, krijg je een melding dat je geblokkeerd bent, moet je eerst contact met ons opnemen voordat het weer werkt? Kan je er meer over vertellen?