Beantwoord

Mijn email adres gewijzigd, maar de facturen komen nog op het oude email adres binnen!

  • 25 August 2021
  • 22 reacties
  • 164 keer bekeken

Waarom krijg ik de facturen niet op mijn nieuw email adres binnen?

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 1 September 2021, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @WJGWelten, welkom! Wat vreemd zeg :-(. Hoe en wanneer heb je je e-mailadres gewijzigd? Kan het zijn dat zich dit net met elkaar gekruist heeft? Het juiste e-mailadres gaat om diegene waar je dit KPN ID aan gekoppeld hebt? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres, klantnummer, 06-nummer én de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Dat kan je het beste onder de 'persoonlijke opmerkingen’ plaatsen, alles waar (privé) achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. 

Definieer recentelijk.

Begin deze maand heb ik mijn nieuw email adres doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +30

Als jij het de 10e doorgegeven hebt en de factuur verschijnt op de 14e dan kan dit elkaar kruisen. Mocht je het de 5e doorgegeven hebben en je krijgt de 20e pas de factuur, dan lijkt me er iets mis te gaan. Mocht dat laatste het geval zijn, wil je dan je profiel invullen en laten weten of het juiste emailadres inderdaad dezelfde als deze KPN ID waar je nu mee inlogt, is?

Het is eerder dat laatste, ergens rond de 8ste gewijzigd en 25ste komt de rekening binnen.

Het rare is… notificaties van dit gesprek krijg ik wel weer op mijn nieuw email adres binnen, alsof er 2 lijsten met e-mailadressen worden bijgehouden…

Ander puntje van kritiek, het invullen en opslaan van het forumprofiel werkt niet op mobiel. Daarvoor moest ik achter een laptop/desktop zitten.

Reputatie 7
Badge +30

Het is eerder dat laatste, ergens rond de 8ste gewijzigd en 25ste komt de rekening binnen.

Check! Ik zie het inderdaad op één plekje nog verkeerd staan. Daar heb ik het nu ook gewijzigd. Ik ga er dan ook vanuit dat het de volgende keer wel goed gaat. 

Het rare is… notificaties van dit gesprek krijg ik wel weer op mijn nieuw email adres binnen, alsof er 2 lijsten met e-mailadressen worden bijgehouden…

Klopt! Dit forumaccount is inderdaad gekoppeld aan je KPN ID en die was goed gewijzigd. 

Ander puntje van kritiek, het invullen en opslaan van het forumprofiel werkt niet op mobiel. Daarvoor moest ik achter een laptop/desktop zitten.

Vreemd! Welke telefoon heb jij? Ik heb het net even met mijn Android toestel gecontroleerd: daar ging het opslaan wel goed! Had jij wel de blauwe knop ‘sla op’ of zelfs dat niet?

De moeite die ik moet doen om het euvel met email adres wijzigen en erop toe te moeten zien dat het goed gegaan is… 
En al helemaal de moeite om contact te krijgen om het probleem opgelost te krijgen!

Jammer, plank misgeslagen.
Minpunten zijn snel gemaakt...

Het probleem met het niet opslaan via mobiel:
Ook ik heb Android (Nokia 8.3 5G, Android versie 11)

Reputatie 7
Badge +30

De moeite die ik moet doen om het euvel met email adres wijzigen en erop toe te moeten zien dat het goed gegaan is… 
En al helemaal de moeite om contact te krijgen om het probleem opgelost te krijgen!

Dat zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn. Zoals ik aangaf, heb ik het nu in orde gemaakt en zou het gewoon goed moeten gaan nu!

Het probleem met het niet opslaan via mobiel:
Ook ik heb Android (Nokia 8.3 5G, Android versie 11)

Ik ga je melding doorgeven, zodat we er naar kunnen kijken. Dank daarvoor!

Kan jij dan ook nog fixen dat de nieuwsbrieven ook naar mijn nieuwe e-mail adres gaan?

Ik kreeg vandaag weer op mijn oude e-mail adres wat binnen.

Reputatie 7
Badge +10

Het begint erop te lijken dat de KPN dit soort wijzigingen (achter de schremen) allemaal handmatig uitvoert en dan kan men weleens één of meerdere dingen vergeten te wijzigen. Niet zo'n beste beurt van de KPN …………

@WJGWelten 

Kun je niet zelf het emailadres wijzigen voor die nieuwsbrief ?

@Willy22  Overal waar ik kan zien... Staat mijn nieuw email adres.

 

Het is al een crime om hulp te krijgen, waar eigenlijk een belletje moet gaan rinkelen om een andere provider te zoeken.

 

..@Wi

Reputatie 7
Badge +30

Als je die een dag na mijn wijziging hebt ontvangen, dan zal deze in al in de batch om te versturen hebben gezeten. Dit zou echt de laatste moeten zijn. Het staat overal nu juist. 

 

Jammer om te lezen dat je het zo lastig vindt om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken via de telefoon (0800-0402), chat, Facebook, Twitter, het forum én in de KPN winkels.

En zoals ik al verwacht had…

Vandaag weer een nieuwsbrief ontvangen op mijn oude mailadres.

Oplossing is dus niet voldoende geweest!

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp niet helemaal hoe dit kan, aangezien in beide systemen je e-mailadres nu wel goed staat.. Wil je de e-mail eens doorsturen naar me? Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +10

Is dit opnieuw het gevolg van het handmatig aanpassen van de gegevens (of het vergeten daarvan) in één of ander KPN administratie ?

Reputatie 7
Badge +30

Heb je misschien nog een oud e-mail only abonnement lopen, @WJGWelten? Of misschien een Digitenne abonnement op een ander adres? Ik heb je mail ontvangen, maar ik begrijp niet waarom deze zo naar jouw oude e-mailadres gestuurd is namelijk..

Marcia,

ik neem maar één dienst af (tv&internet&vaste telefonie als één pakket) daar heb ik de nieuwsbrief op geabonneerd.
Ik zal in de gaten houden of ik dezelfde mail ook binnenkrijg op mijn nieuwe adres.

Zo ja, dan kan ik vanuit het oude adres opzeggen.
Zo nee, dat is raar!

Reputatie 7
Badge +30

Ja, laat dat vooral weten! Ik zoek het anders gewoon verder uit voor je hoor.

@Marcia_ 
Helaas, ik krijg die nieuwsbrief dus niet op het nieuwe mail adres binnen!

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je het gecontroleerd hebt. Ik heb een technisch ticket voor je aangemaakt. Het kan even duren voordat we daar bericht over krijgen, maar ik houd je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb terugkoppeling. Het schijnt maximaal 30 dagen te duren voordat het ook administratief gewijzigd is. Dat zou dus betekenen dat het zich toch nog met elkaar gekruist kan hebben. Je kunt je in ieder geval op je oude e-mailadres afmelden door ‘afmelden’ te klikken in de e-mail. Wil je daarnaast eens in MijnKPN kijken of we je inderdaad wel nog steeds op de hoogte mogen houden door het sturen van e-mails? Dat kan je daar uit- of aanvinken. Mocht het nou volgende keer weer misgaan, moet ik toch intern gaan kijken waar we dit dan voor je kunnen regelen..

@Marcia_  in mijnkpn staat voor zowel voor de nieuwsbrief en tip/aanbieding email aangevinkt met het nieuwe e-mail adres. 

Het blijft een vreemde actie.

Email adres wijzigen, dan zelf ook nog actie te moeten ondernemen om de nieuwsbrief om te zetten.

Welkom in 1974, we kunnen beter de tamtam gebruiken als deze automatiseringsslag.

#teleurgesteldinkpn

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp zeker wat je zegt! Maar ik kan momenteel weinig anders voor je betekenen.:disappointed_relieved: