Beantwoord

MijnKPN account aangemaakt met Ziggo adres, e-mailadres aanmaken lukt niet

  • 10 March 2021
  • 10 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben sinds gisteren overgegaan van Ziggo naar KPN. Wil een mailaccount aanmaken dat geeft problemen. Een maand geleden had ik al MIJN KPN aangemaakt echter met een ziggo mailadres. Nu kom ik in een cirkel terecht waar ik niet uitkom. Nieuwe account aanmaken lukt niet en ook account wijzigen lukt niet. 

Ik heb begrepen dat meerdere nieuwe klanten van KPN dit probleem tegenkomen. 

Kunnen jullie mij helpen,

Uiteraard bedankt voor een reactie,

Gr Ben

icon

Beste antwoord door RBxx 15 September 2021, 21:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Ben Wijnvoord Hi Ben, van harte welkom hier! Ik lees dat je er niet uit komt met MijnKPN en het aanmaken van een e-mailadres, ik help je graag op weg.

Lukt het wel om in te loggen op MijnKPN met het Ziggo e-mailadres? Als het inloggen lukt, dan is het geen probleem. Je kan dan je nieuwe abonnement koppelen in MijnKPN en vervolgens een e-mailadres aanmaken. Daarna kan je natuurlijk gerust een nieuw KPN ID aanmaken met je nieuwe KPN e-mailadres en daar vervolgens jouw abonnement aan koppelen in MijnKPN. 

Als het inloggen in MijnKPN niet lukt met het Ziggo e-mailadres, dan kan je ervoor kiezen om bijvoorbeeld een Gmail of Outlook e-mailadres aan te maken. Dat zijn gratis e-maildiensten, en kan misschien handig zijn voor naast je KPN e-mailadres. Als je daar vervolgens een KPN ID mee aanmaakt en mee inlogt in MijnKPN, kan je alsnog jouw abonnement koppelen en een KPN e-mailadres aanmaken. 

Laat je weten of je er zo uit gekomen bent?

Reputatie 1

Beste Alexandra,

Dank voor de informatie inmiddels werkt alles zoals ik het graag wil.

mvgr Ben Wijnvoord

 

Reputatie 1

Beste Alexandra,

 

toch nog een vraag, ik heb een emailadres aangemaakt voor mijn vrouw maar zij heeft nu geen eigen box zoals ik dat noem haar en mijn mail komen door elkaar binnen. Hoe is dat te scheiden. We hebben geen geheimen maar kan wel verwarrend werken.

Wellicht moet ik iets anders instellen, wat ik tot nu toe niet kan vinden.

mvgr Ben

Reputatie 7
Badge +19

@Ben Wijnvoord Ik kan me voorstellen dat dat niet ideaal werkt nee, als jullie mail door elkaar binnen komt. Heb je twee e-mailadressen in dezelfde mailbox aangemaakt in MijnKPN? Je kan een nieuwe, tweede mailbox aanmaken in MijnKPN voor je vrouw. Het e-mailadres van de nieuwe mailbox moet iets anders zijn dan het huidige e-mailadres, omdat je niet twee keer exact hetzelfde e-mailadres kan aanmaken. Je kan er bijvoorbeeld een cijfer achter zetten.

Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dit hebt gedaan, dan kan ik het e-mailadres van je vrouw verplaatsen naar die nieuwe mailbox. Voeg dan meteen even je gegevens + de naam van haar e-mailadres en de nieuwe mailbox toe in je forumprofiel, dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Reputatie 1

goedenavond. Heb mijn vraag eerder gesteld maar door drukte etc. heb ik eea niet kunnen oplossen:

Vraag ik wil naast mijn bestaande mailaccount en nieuw mailaccount aanmaken reden is dat ik niet wil dat de mails in één en dezelfde mailbox terecht komen. Kan iemand mij aangeven hoe ik dat moet instellen. Als ik een alias aanmaak komt alles in dezelfde inbox te staan. 

 

In afwachting van een reactie,

mvgr Ben Wijnvoord

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ben Wijnvoord 

Ga dan naar https://email.kpn.com/ en log in met je KPN ID.

Dan zie je een overzicht van jouw huidige e-mailaccount(s).

Via de blauwe knop   +   kan je een nieuw account aanmaken.

Door te klikken op een bestaand account kom je een niveau ‘dieper’ en kan je aliassen binnen dat account aanmaken.

 

Admin: reactie meeverhuisd

Reputatie 1

Hallo @Ben Wijnvoord 

Ga dan naar https://email.kpn.com/ en log in met je KPN ID.

Dan zie je een overzicht van jouw huidige e-mailaccount(s).

Via de blauwe knop   +  kan je een nieuw account aanmaken.

Door te klikken op een bestaand account kom je een niveau ‘dieper’ en kan je aliassen binnen dat account aanmaken.

 

Admin: reactie meeverhuisd

RBxx dank voor de snelle reactie ga ermee aan de slag morgenochtend. laat het je weten ,.

Reputatie 1

Hallo @Ben Wijnvoord 

Ga dan naar https://email.kpn.com/ en log in met je KPN ID.

Dan zie je een overzicht van jouw huidige e-mailaccount(s).

Via de blauwe knop   +  kan je een nieuw account aanmaken.

Door te klikken op een bestaand account kom je een niveau ‘dieper’ en kan je aliassen binnen dat account aanmaken.

 

Admin: reactie meeverhuisd

RBxx dank voor de snelle reactie ga ermee aan de slag morgenochtend. laat het je weten ,.

Beste RBxx, heel veel dank het is gelukt. Nogmaals dank voor de snelle reactie en de info. 

gr Ben

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Ben Wijnvoord .Fijn om te horen dat ik je op de goede weg heb kunnen helpen.

Reputatie 1

Graag gedaan @Ben Wijnvoord .Fijn om te horen dat ik je op de goede weg heb kunnen helpen.

:thumbsup: