Weliswaar met pijn in mijn hart maar voornamelijk omdat KPN nogal arrogant is en omdat ze én de abonnementsprijs fors verhoogt (eerdere korting wegens overname/overstap naar OnsBrabantNet vervalt, én ze schrappen tegelijkertijd een zestal zenders van welke er drie toevallig mijn favorieten zijn).
reclameren bij de Klantenservice bracht echt geen soelaas, vandaar mijn besluit om op te stappen.
Echter mijn email adres loopt nu nog via KPN en dat heb ik vele jaren in gebruik en wil dat daarom graag behouden.
Maar: wat is nu precies de procedure die gevolgd moet worden?
Op de website is er niets over te vinden en bij de KPN Klantenservice werd me verteld dat eerst het abonnement opgezegd/overgezet moet worden voordat dan een "email only" abonnement kan worden afgesloten.
Maar ik lees op sommige fora dat dat nou precies vaak fout gaat. Want eenmaal opgezegd is er geen weg meer terug. Dus ik ben huiverig om die weg te volgen.
Weet iemand wel de juiste manier om dit voor elkaar te krijgen?
Hartelijk dank voor de hulp en adviezen
Groet
CoolCloggy
Beste antwoord door Piet van der Vooren
Bekijk origineel