Beantwoord

mp4 op de homepage

• 21 augustus 2011
  • 3 reacties
  • 10597 keer bekeken

Ik heb een eigen homepage. Daar kan ik met FTP allerlei bestanden opzetten, die dan via mijn URL te bereiken zijn.

Ook filmpjes met avi of wmv extensie zijn zo te bekijken.

Maar omdat ik een filmpje via mijn Iphone wil kunnen afspelen, heb ik er een mp4-filmpje van gemaakt (geconverteerd en geupload).

Nu zegt het systeem dat deze file niet bestaat. Als ik via ftp kijk, zie ik hem wel. Als ik hem weer download, doet ie het wel.

Het is geen kwestie van een typfout in de naam, want dat heb ik diverse malen gecheckt.

Wie biedt er hulp?

icon

Beste antwoord door iskander 23 augustus 2011, 11:18

Inmiddels ben ik erachter waarom het niet werkt.

Mijn homepage is gekoppeld aan mijn mail bij KPN.

Op die websites wordt alleen html-code ondersteund. Andere extensies worden niet herkend.

En uit de reactie van de KPN maak ik op dat ze dat ook niet van plan zijn te veranderen :@ 

Bekijk origineel

3 reacties

Volgens mij heeft dat met de iPhone te maken maar zeker weten doe ik dat niet want ben niet zo'n apple fanaat.

Ik neem aan dat je de mp4 wel kan afspelen op een gewone PC met bijvoorbeeld IE of FF?

Misschien dat deze link je ook op weg helpt http://code.google.com/p/swfobject/wiki/iphone_mp4

Inmiddels ben ik erachter waarom het niet werkt.

Mijn homepage is gekoppeld aan mijn mail bij KPN.

Op die websites wordt alleen html-code ondersteund. Andere extensies worden niet herkend.

En uit de reactie van de KPN maak ik op dat ze dat ook niet van plan zijn te veranderen :@ 

Reputatie 7
Badge +8
je kan voor multimedia beter socialmedia gebruiken zoals youtube, hyves en facebook en dan embedden in je html pagina.  

Reageer