Beantwoord

Niet alle e-mails vanuit gmail adres verzonden kunnen ontvangen

  • 14 May 2019
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Bij mails vanuit gmail kan ik deze niet altijd ontvangen. Ze komen ook niet in de SPAM.
De verzender krijgt de melding:

De reactie van de externe server was:
550 5.0.0 Mail rejected.
icon

Beste antwoord door Dennis ABD 16 May 2019, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @MvdSH . Welkom op het forum! :-)
Vervelend dat sommige mailtjes niet aankomen. Daar is vast een oplossing voor.
Ik zag een vergelijkbaar topic dat de oorzaak van zo'n foutcode kan zijn dat er bijlages meegestuurd worden die groter zijn dan 10 MB. Kan het zijn dat er grote bestanden in die mails zaten? Mijn collega @Joran geeft nog een overzicht in dat topic waar de mailserver nog meer over kan vallen. Ik hoop dat je hiermee een antwoord op je vraag vind. Zo niet, laat het weten!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @MvdSH . Welkom op het forum! :-)
Vervelend dat sommige mailtjes niet aankomen. Daar is vast een oplossing voor.
Ik zag een vergelijkbaar topic dat de oorzaak van zo'n foutcode kan zijn dat er bijlages meegestuurd worden die groter zijn dan 10 MB. Kan het zijn dat er grote bestanden in die mails zaten? Mijn collega @Joran geeft nog een overzicht in dat topic waar de mailserver nog meer over kan vallen. Ik hoop dat je hiermee een antwoord op je vraag vind. Zo niet, laat het weten!


Ho! Stop! Wacht! Zo ontstaat misinformatie.

5.5.0 Mail Rejected is absoluut *niet* een te grote bijlage. Wij accepteren bijlages tot 50MB, tevens komt er dan een andere foutmelding. Eentje die aangeeft dat de bijlage te groot is.

5.5.0 Mail Rejected betekend dat de mail tegen gehouden word door het spamfilter. Neem hierover contact op met abuse@kpn.com en wij pakken het verder op.
Gelukkig is @Dennis ABD hier om de boel in goede banen te leiden. Ik ga er van uit dat je hier voorlopig mee uit de voeten kan, @MvdSH .
Mocht er geen oplossing gevonden worden, laat het weten!