Beantwoord

niet meer mailen via mobiel

  • 5 July 2019
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

kan opeens niets meer mailen met mobiel, niets veranderd, geeft aan dat server niet bereikt kan worden. op diverse email adressen geprobeerd.. als ik de wifi uitzet kan ik opeens wel alle mail versturen..
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 July 2019, 15:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Piewie61, Welkom op het forum. Wat gek dat je wel kunt mailen via mobiel internet, maar niet via de WiFi. Maak je gebruik van onze webmail of via een bepaalde e-mailprogramma op je telefoon? Gaat het hier over een KPN e-mailadres of anders? Zo ja, welke? Daarnaast zou ik je ook willen vragen of mailen wel lukt via de webmail. Aan de hand van deze informatie kan ik uitzoeken wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +19
@Piewie61, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Het gaat om de telefoon van mijn vrouw, niets aangepast, we hebben alles van Kpn, mobiel internet, tv , moest wifi uitzetten op haar telefoon om mail te versturen en ontvangen.. Ze heeft meerdere email adressen op verschillende servers maar kon niets meer ontvangen/versturen.. Dat kon pas dus als wifi op haar telefoon was uitgezet.
Reputatie 7
Badge +24
Modem resetten denk? En de wifiverbing op de telefoon verwijderen en opnieuw verbinden.
Zou dat het zijn? Ga het in ieder geval vanavond proberen... Bedankt voor het meedenken Nick83
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Piewie61, Heeft het advies van Nick geholpen?
Gisteren geen tijd gehad... Laat het weten...

Reageer