Beantwoord

Niet ontvangen van bepaalde e-mails

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Hallo allemaal,

Sinds ik geen Minecraft meer speel maar wel veel geld in mijn account heb gestoken wil ik graag mijn account verkopen. Ik heb alleen het probleem dat ik ooit een keer lang geleden veiligheids vragen heb ingesteld, die ik ben vergeten. Ik heb meerdere keren geprobeerd deze te resetten, maar ik ontvang de e-mails met de resetlinks niet. Het rare is, dat ik de wachtwoord-reset e-mails, overigens van dezelfde afzender, wel ontvang. Ik heb de afzender niet geblokkeerd, ik heb geen filters aanstaan etc. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik de vragen kan resetten en mijn account kan verkopen?

Bij voorbaat dank!
Jasper
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Jasper. Dat klinkt niet fijn!
Ik ben bang dat ik vanuit KPN niet zoveel voor je kan betekenen. Mijn enige advies zou zijn om via de webmail te controleren (dus niet via een mailprogramma) om eventuele filters enzo uit te sluiten. -> https://betawebmail.kpnmail.nl/ of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp Hier zou ik dan alle mappen even grondig controleren. Wellicht doe je dit al en dan is mijn trukendoos al snel leeg.
Als het issue blijft bestaan is er misschien toch iets niet in de haak met de manier waarop je bij minecraft geregistreerd staat. Maar daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. 😞
Hallo Erwin_,
Dankjewel voor je advies. Helaas heeft het mij niet veel kunnen helpen... Ik heb opnieuw contact opgenomen met Mojang om te vragen of zij mij misschien handmatig een e-mail kunnen sturen, ik hoop dat ze dit doen...