Beantwoord

Nieuw (zakelijk) emailadres aanmaken onder privé KPN abonnement

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 417 keer bekeken

Ik ben gestart als klein zelfstandig ondernemer die ook vanuit huis werkzaamheden gaat verrichten. Nu wil ik graag een zakelijk e-mailadres van KPN aanmaken via ons privé huis abonnement van KPN. Belangrijk is dat dit e-mailadres losstaat van ons privé mailadres bij KPN en apart/direct benaderbaar is.

Wie o wie kan mij voorzien van advies om dit te realiseren? Een apart (zakelijk) abonnement erbij voor hetzelfde huis is niet wenselijk vanwege het kostenaspect. De stappen volgen die KPN adviseert zijn niet wenselijk want dan is privé en zakelijk 1 e-mailaccount.

Alvast heel hartelijk dank voor jullie meedenken! Hartelijke groeten Martine

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 July 2020, 18:47

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @MBDB83 , binnen je privé-domein kun je meerdere e-mail-accounts aanmaken, tot maximaal 5.

Binnen de e-mail-accounts kun je weer maximaal 5 e-mailadressen (aliassen) aanmaken, zie hieronder voor een uitgebreide uitleg van KPN:

 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

In je topictitel noem je emailadres, dat is bij KPN een alias onder een bestaand account.

Jij kunt het beste een e-mail-account aanmaken zoals ik eerder in deze reactie beschreef.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat wilt u achter het apenstaartje hebben? Gewoon kpnmail.nl? Dan kan het. Anders niet.

@Nick83 , knpmail.nl is prima met voor het @ mijn bedrijfsnaam.

@JanD , bedankt, ik ga eens kijken of ik er via de link uitkom en dit de oplossing is voor mijn vraag.

Hallo @MBDB83 , ben je er nog uitgekomen inzake het aanmaken van een zakelijk e-mail-account?

Groeten, JanD

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @MBDB83, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je al aardig op weg geholpen bent, je dient dan inderdaad een e-mail account aan te maken, wil je niet dat het onder een ander e-mailadres van je privé mail gaat vallen. Is het je inmiddels gelukt? Of kan ik nog ergens bij helpen? :blush:

Reageer