Beantwoord

Nieuwe afspraak in Webmail foutmelding

  • 21 May 2019
  • 11 reacties
  • 116 keer bekeken

Sinds een aantal dagen kan ik geen Nieuwe afspraak in mijn Webmail maken en krijg onderstaande foutmelding.

Dit vind ik superhandig zodat ik mijn planning in de gaten houden kan (en dingen niet vergeet :-)).

Als bevestiging krijg ja van de afspraak een ontvangen mail van de notitie die je hebt opgeslagen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
En een agenda via iPhone zou ik ook handig vinden.

Vroeger kon je via Hotmail een agendapunt maken en kreeg je ook melding in mail, ook hier is dit niet meer mogelijk....irritant (is persoonlijk).

Wie weet de oplossing. Dank je.

Fout
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van de afspraak.
OK

Mvg Marcel

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Sloffie01 27 May 2019, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Marcel, welkom hier.

Dit kan ik niet plaatsen, zojuist geprobeerd en zonder problemen gelukt. Welke browser gebruik je? Hier Chrome. Zou je ook je cookies willen verwijderen om te kijken of dat helpt?
Alex,

Dank je van reactie en ik heb MacBook, dus gebruik geen Chrome, maar heb altijd zonder probleem een nieuwe afspraak kunnen toevoegen in de agenda.

Zojuist wederom geprobeerd, maar weer de foutmelding zoals in mail vermeld staat.
Cookies krijg ik nooit melding, hoe kan ik deze anders verwijderen/

Wel vreemd indien dit het geval is, daar ik dus niets veranderd heb op computer, altijd kon toevoegen.

Hoor graag van je, dank je.

Mvg Marcel
Reputatie 7
Badge +24
Aha, zou je even Chrome willen installeren? Puur om te kijken of het dan wel werkt, dan kunnen we uitsluiten of het aan de browser ligt of niet.
Alex,

Dank je. waar kan ik dit gratis installeren en is dit wel veilig en geen virus of iets. Ik download nl nooit iets internet af, hoe kan ik dit anders veilig installeren zodat ik weet 100% vertrouwd is.

Hoor van je, dank je.

Mvg Marcel
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, hier is de directe link naar de officiële website van Chrome: https://www.google.com/chrome/
Alex,

Dank je wel en heb zojuist gedownload en getest. Helaas geeft hij nog dezelfde foutmelding 😞.
Heb je een andere optie evt?

Anders neem ik contact met Kpn op en moeten het wel kunnen oplossen lijkt me.

Mvg Marcel
Reputatie 7
Badge +24
Dat mag zeker, wij kunnen ook even contact met elkaar opnemen. Dan kijk ik even mee. Vul je even je nummer in onder je profiel? Dan neem ik even contact met je op.
Alex,

Dank je en dat is mogelijk. Is dat wel veilig en een medewerker?

Mvg Marcel
Alex,

Inmiddels contact gehad met klantenservice en gaan het probleem onderzoeken. Ingelogd met een tablet en zelfde probleem (anders misschien aan computer, maar heb ik in december nieuw gekocht).

Dank je in ieder geval voor de medewerking en wacht het verder af.

Mvg Marcel
Reputatie 7
Badge +24
Dat wilde ik ook met jou gaan testen. Het ligt in ieder geval niet aan de Mac. Dan laat ik dit aan mijn collega over, meer kan ik namelijk ook niet doen vanaf hier.
Oké en dank je wel nogmaals. inmiddels contact gehad en snel telefonisch contact.