Nieuwe email pagina mogelijke verbeteringen in het handig gebruik.

• 11 juli 2013
  • 3 reacties
  • 5304 keer bekeken

Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe versie van de webmail pagina en heb eigenlijk maar een storende element gevonden. Als je een email opent en leest in het voorbeeld venster en je daarna besluit deze weg te gooien met de knop verwijder dan krijg je telkens een venster "weet u dit wel zeker"  dit ervaar ik als enorm storend.

Het zou ook handig zijn als je van de verwijder knop gebruik hebt gemaakt dat een volgend email automatisch opent in het voorbeeld venster, dit gebeurd nu niet. 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste lorsheyd,

Met de migratie naar de nieuwe Webmail proberen we tegemoet te komen aan de wensen van onze klanten (grotere mailbox, nieuw design e.d.). We begrijpen ook dat de veranderingen niet door iedereen als positief worden ervaren. We zijn daarom ook aan het inventariseren wat onze klanten vinden van de nieuwe Webmail.

Ik zal je signaal ook zeker bij de verantwoordelijke afdeling neerleggen, echter kan ik je niet beloven of dit ook tot een aanpassing zal leiden. Echter kan ik je wel garanderen dat er serieus naar je input zal worden gekeken, waarvoor dank!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik zou ook zo heeeel graag van de nieuwe e-mail (webmail van planet gebruik maken.

Wanneer mag ik het verwachten. Wat ons betreft ... zo snel mogelijk.

Vast bedankt.

Reputatie 3
Badge
Volgens http://www.kpn.com/prive/nieuwe-webmail.htm zou eind juli alles gemigreerd moeten zijn

Reageer