Beantwoord

Onbegrijpelijke acties van spamfilter

  • 19 February 2019
  • 28 reacties
  • 769 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hoe is het mogelijk dat vanuit het spamfilter beheer niet wordt gereageerd op verzoeken om het filter aan te passen:
  • Social Deal Utrecht is volgens het filter SPAM, heb al meerdere keren aangegeven dat dit niet zo is;
  • Weed Profit is spam of fishing maar dat wordt nog steeds niet herkend;
  • Crypto Club is spam maar dat wordt nog steeds niet herkend (meerdere malen aangemeld, valse-email@fraudehelpdesk maakt hier phising van;
  • Crypto Club idem
  • VROUW is geen spam;
  • Radar Testpanel is geen spam;
  • Bitcoin is wel spam;
  • VakantieVeilingen.nl is geen spam ;
  • Willy van Weekendjeweg.nl is géén spam;
  • en zo kan ik nog een tijdje doorgaan
Het forum haalt de mail adressen weg, ook niet handig!


Wat doet KPN hier mee? Misschien de Xs4All filter overnemen (die schijnt wel te werken!
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 February 2019, 11:58

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo @AndreWrdn ,
dat overkomt mij ook wel eens, ik geef dan binnen het e-mailprogramma aan dat de betreffende e-mail géén spam is oftewel als veilig beschouwd kan worden en de volgende keren gaat het weer gewoon goed.


Klinkt positief alleen zo werkt het niet: KPN besluit dat een mailtje spam is, voorziet het van [spam] en dondert het in de spam map. Wat ik ook in Outlook (van Office) instel, daar verandert niets aan!
Heb gisteren en vandaag 23 mailtjes gekregen die volgens KPN spam zijn, daarbij de nodige waarvan ik al meerdere keren heb aangegeven dat het geen spam is.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +2
En ja hoor, weer diverse gewone websites toegevoegd als spam: AD.nl, Euroclix,Q&A Panel, ABN Amro, AD.NL Groene Hart, Jet KAnters - Multiscope, Hema Tickets, AD.nl - Nieuwsbrief, Euroclix, AD.nl - Showbizz, Topics, Foto Konijnenberg, New York Pizza, ABN AMRO Beleggen, Webwereld Nieuwsbrief, Radar, BNNVARA.
En dat allemaal op een dag.
En als ik hier niet-SPAM van moet maken via abuse@kpn ben ik nog wel even bezig terwijl het géén resultaat heeft.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +2
En nog steeds (ondanks mededeling dat het géén spam is!): NewYorkPizza,AD-NL. EuroClix en Topics.
Dus begin ik me langzaam af te vragen of het insturen van niet-spam zin heeft

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer