Onderliggend mailadres loskoppelen

  • 27 March 2020
  • 12 reacties
  • 209 keer bekeken

Graag zou ik weten hoe ik onderliggende mailadressen loskoppel en zelfstandig kan gaan gebruiken. Bij de klantenservice (telefonisch) kunnen ze me niet helpen en werd hierna toe verwezen.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Nicoleo , als ik het goed lees, wil je een e-mailadres wat nu een alias is een zelfstandig e-mailadres van maken, dat kan een moderator voor je regelen.

Vul in je profiel vast de bewuste e-mail adressen in waar het om gaat en vermeld er even bij welke nu de alias is.

 

@JanD bedankt voor je reactie weet u ook hoe ik een moderator bereik?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Nicoleo , een KPN moderator reageert hier vanzelf, normaal binnen 1-2 dagen. Door de omstandigheden duurt dat nu vaak wat langer.

Wat betreft de onderliggende e-mailadressen (aliassen) nog wel een opmerking.

Alleen @kpnmail.nl adressen kunnen gebruikt worden als e-mailaccountadres. Dus als het planet.nl, hetnet.nl, kpnplanet.nl o.i.d. betreft, dan kunnen ze alleen verplaatst worden als alias onder een nieuw/zelfstandig kpnmail.nl account.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi, hier ben ik dan. :smile:

Done, je kunt ze nu aanmaken als het goed is. Laat je even weten of het is gelukt? 

Dank @JanD en @RBxx voor de fijne opvang hier. 

hoi @Alex_P doordat er nu al 3 dagen ook op 2 mail adressen een deactivatie verzoek loopt lukt het me niet om de 2 mailadressen aan te maken. Kun je dit ook voor me oplossen?

Groet, Nicole

Reputatie 7
Badge +24

Update voor de meelezers: Ik heb dit doorgezet naar de technische dient, de e-mailadressen liepen vast tijdens het verwijderen. 

@Nicoleo Laat je me hopelijk morgen weten of het is gelukt?

@Alex_P helaas lukt het tot op heden nog steeds niet 😔

@Alex_P helaas is het nog steeds niet gelukt. Kun je hierin nog wat voor me betekenen? Of is eer een andere weg die ik moet bewandelen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, jij kunt verder niets doen. Wacht dit even af, dit wordt binnen 3 werkdagen opgepakt daar. Meer kan ik op dit moment ook niet doen.

@Alex_P Tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Welkeweg moeten gaan bewandelen want dit duurt inmiddels al meer dan een week!

Reputatie 7
Badge +24

Hi Nicoleo, wat lukt er dan nu niet precies? Ik zie dat die 2 adressen inmiddels als losse adressen zijn aangemaakt en ook actief zijn. De adressen mats*********@kpnmail.nl en britt*********@kpnmail.nl

Reputatie 7
Badge +24

Nicoleo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.