Online mail versturen lukt al dagen niet

• 29 januari 2016
  • 9 reacties
  • 331 keer bekeken

Is het iemand wel een gelukt een online mail te versturen.

Dan bedoel ik van deze dubieuze kpn contact pagina.

Mij lukt het al dagen niet.

Server heeft het vreselijk druk.

al dagen niet.

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst + titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom ,

Leuk dat je ons forum gebruikt om je vraag te stellen! Helaas is je vraag mij nog niet helemaal duidelijk. Probeer je via de webmail van KPN een mail te versturen? Of vul je dit mailformulier in? 

Je mag ook je eigenlijke vraag hier op het forum stellen. Ik help je graag verder!

Hahaha grappig.

Het gaat er juist om dat de contact pagina van KPN niet werkt.

Humor ligt hier goed.

Je bent zeker van KPN zelf.

Reputatie 7
Badge +28
Ik ben inderdaad van KPN, daarom ook de uitnodiging om je oorspronkelijke vraag hier te stellen. Wij kunnen je hier zeker bij helpen. Zelf zie ik geen problemen met de contactpagina, vandaar ook mijn vraag waar het precies fout gaat. Dan kan ik er een collega naar laten kijken 😃.

Server overbelast of herhaling van startpagina.

Met onmiddelijke ingang dient mijn bestelling geannuleerd te worden.

Echter schijnt dat niet door te komen.

KPN heeft nog voldoende verbetrpunten op dit vlak.

Reputatie 7
Badge +28
Wat onhandig! Ik geef het intern zeker door. Ik wil je vragen om voor het annuleren van je bestelling sowieso even te bellen met ons. Voor vaste diensten kan dat met 0800-0402 en voor mobiele diensten met 0800-0105. Een annulering kan namelijk alleen telefonisch verwerkt worden. 

Bellen ben ik niet van plan.

Als iets online wordt aangeboden dan dient dat ook te werken.

Tevens wil ik alles op schrift hebben en is er met een telefoontje niet voldoende bewijs van een eventuele overeenkomst.

Reputatie 7
Badge +28
Kan je dan eens proberen het mailformulier in een andere browser te openen? Voor welke dienst probeer je je bestelling te annuleren? Is dat een glasvezel, koper of mobiel abonnement? Hou er rekening mee dat je een zichttermijn van 14 werkdagen hebt en dat het dus wel binnen die periode geannuleerd moet worden. 

Ik heb al vijf maal geannnuleerd.

Doe het elke dag weer een keer.

Zit dus ruim binnen de 14 dagen.

Heb hiervan ook steeds een mail over gehad dat het in behandeling is.

Het gaat om alles in 1 met extra internet 100 / 100.

Het basis pakket.

Eerste annulering was gelijk op dezelfde dag als de bevesting mail.

Bevestiging mail op de 26e en 1e annulering op de 27e.

Stuur vandaag weer een annulering.

Daarmee heb ik altijd op tijd geannuleerd.

Gisteren met het contactpagina kwam ik tot pagina 2 waarbij er persoonsgegevens ingevoerd dienen te worden.

Daarna melding overbelast ( niet nieuw meer ).

Al 2x een mail gehad tot maken afspraakl met monteur.

Gaat niet gebeuren.

Kosten aanvraag Alles in 1 was voor 6 maanden 45.00 euro.

Niet juist aangezien eerste 6 maanden 35.00 euro moeten zijn.

Derhalve mijn annulering.

Ps. Waar staat dit topic nu op het forum ???

Reputatie 7
Badge +28
Hoi beetje minder, Marcia is er vandaag niet dus ik pak dit even van haar over. Je topic is verplaatst naar het E-mail board aan de hand van je titel en je eerste bericht.

Je geeft aan dat je elke dag annuleert en daar ook mails van krijgt dat het in behandeling is. Dat is een goed teken, dat betekent dat je bericht is binnengekomen. Maar heb je voor die annuleringen, dan steeds het mailformulier ingevuld, of echt het annuleringsformulier? Want de behandeltijd voor een mailformulier is langer dan die van het annuleringsformulier. En bij het annuleren wordt je dan teruggebeld om dat in orde te maken.

Als je wil kan ik hier voor je nakijken wat de status van je aanvraag is. Ik kan dan ook controleren hoe het zit met die prijs. De kosten, binnen de actie, zijn inderdaad € 35 per maand de eerste zes maanden. Voor zover ik hier kan zien is ook de extra snelheid de eerste zes maanden gratis. Het kan zijn dat het alleen niet goed wordt weergegeven maar dat de prijs in het systeem wel klopt. Dan zou het zonde zijn om de aanvraag te annuleren :)

Je krijgt een privébericht van me, stuur me je gegevens dan ga ik aan de slag!

Reageer