Beantwoord

Ontbrekende factuur in de e-mail

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Normaal gesproken krijg ik elke maand een mail inclusief factuur. Deze maand wel een mail, maar geen bijgaande factuur. Factuur staat ook niet in MijnKPN. Hoe krijg ik alsnog de factuur?

icon

Beste antwoord door RBxx 19 October 2021, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @BlackLion 

Met ingang van deze maand stuurt KPN de factuur inderdaad niet meer als bijlage mee.
Dit is vorige maand aangekondigd in de maandelijkse mail.

Je kan de factuur dus terugvinden in MijnKPN net als de overige facturen van de afgelopen twaalf maanden. Kan je alleen de laatste factuur niet vinden of helemaal geen facturen?

Geregeld, bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @BlackLion , maar wat was jouw oplossing? Heb je de factuur in MijnKPN gevonden?

Yep. Het was verwarrend dat er al betaald achter staat...

Reputatie 7
Badge +21

Ok duidelijk @BlackLion 
Dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat komt denk ik omdat het bedrag (standaard) via automatische incasso wordt afgeschreven. Alleen als dat niet lukt verandert de status naar “onbetaald”.