Beantwoord

Onterechte afschrijvingen

  • 13 November 2019
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem en vind dat ontzetten vervelend. KPN maakt misbruik van mijn vroeger machtiging al jaren! Ik ben geen klant meer van KPN, toch wordt elke maand een bedraag van 3, 56 euro van mijn rekening onterecht afgeschreven. Ik zou graag mijn geld terughebben en deze schandalige afschrijvingen beëindigen.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 November 2019, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @R.Blume , afhankelijk van het soort bank, kun je aan de bank vragen de betreffende machtiging in te trekken of je kunt dit in je eigen account regelen bij je bank. Bij SNS kan zoiets bijvoorbeeld.

Verder kun je tot een aantal afschrijvingen terug deze bedragen storneren, dan meldt KPN zich vanzelf bij je wegens niet-betaalde facturen, maar beter is het om zelf even telefonisch of via de chat contact met ze op te nemen, dat werkt het snelst.

Vermoedelijk is het een los e-mailaccount bij KPN of een SMS-service.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi R. Blume, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Ik zie dat het inderdaad om een los e-mail only abonnement gaat. Waarschijnlijk afgesloten op het moment dat je over ging naar Ziggo. Op dergelijke momenten kun je kiezen om je mailadres te behouden, maar dat kost dan wel geld. Ik zie ook dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad en bent doorverbonden naar de afdeling opzeggingen voor het beëindigen van het e-mail only abonnement. De opzegging is ingevoerd, en zal morgen actief worden. Je slotfactuur komt dan rond 25 november. Op die factuur worden de kosten gecrediteerd teruggaand naar de opzegdatum, dus de 15e. 

 

De bevestiging van de opzegging is naar het bij ons bekende mailadres gegaan. Die staat op het KPN adres, dus ik verwacht dat je die niet hebt gekregen. Ik heb hem daarom zojuist doorgestuurd naar het mailadres dat je ook op het forum gebruikt. Facturen in de afgelopen jaren zijn ook naar dat adres gegaan. Mocht je die nog willen terughalen, dan kun je een KPN ID aanmaken met je huidige mailadres en daar het oude klantnummer nog aan koppelen .Je kunt dan daar een nieuw wachtwoord instellen voor het KPN mailadres zodat je kunt inloggen in de webmail en daar de facturen kunt inzien.Â