Beantwoord

Ontkende hoeveelheid spam van AH, Lidl en Miele

• 6 september 2017
  • 8 reacties
  • 1687 keer bekeken

De laatste weken word ik overspoeld door spam van o.a. AH, Albert Heijn, Lidl en Miele. OM gek van te worden.
Ik heb al contact gehad met KPN en er is mij verteld dat er een storing is bij KPN met de spamfilters.
Deze ongein duurt mij al veel te lang.
Is er iemand die een oplossing voor dit probleem heeft? (Op desktop computer wordt alles keurig direct verwijderd maar op de IPad/IPhone krijg ik alles helaas binnen)

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 september 2017, 18:17

Ik begrijp de frustratie heel goed! KPN heeft een lopende storing met het spamfilter. Het gaat hierbij om het overkoepelende, globale spamfilter dat altijd aanstaat. Deze vangt sinds enige tijd minder spam op dan de bedoeling is. Dit spamfilter wordt geleverd door een externe leverancier. Onze technische mensen zijn, samen met de leverancier, bezig om een oplossing hiervoor te vinden. Dit is echter een gecompliceerd systeem waardoor het tot op heden nog niet is gelukt om het probleem te verhelpen.

Alle updates gaan we onder het topic spam in mailbox plaatsen, dus je kan die pagina in de gaten houden!
Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb hetzelfde, en dit ongeveer dik een maand.
Momenteel zo'n 75 per dag met veelal dezelfde nonsens erin.
Gekmakend is het.
Het wordt met de dag erger, en ik heb al een paar keer geklaagd bij KPN, die met deze kwestie zelf met de handen in het haar zit: Ze hebben vooralsnog geen oplossing
Neem van mij aan: Het enige wat U met dit soort klachten bereikt, is een extra stroom spam.
Ook dit forum is absoluut verspilde tijd.
Triest maar waar.....
Ik heb hetzelfde probleem, wel 70 per dag en kan het niet tegenhouden. Wat doet KPN?
KPN schijnt aan een oplossing te werken.
Ze zitten met de handen in het haar, en dat voor zo'n bedrijf
Het enige wat ik van een oplossing merk, is dagelijks een nieuwe lawine aan spam erbij.....
Vooral 's nachts gaat 't los.
Mailtjes hieromtrent worden steevast beantwoord met computergegeneeerde nikszeggende antwoorden, ondertekend door een zekere Dennis.
Je hebt dat onbevredigende mailtje nog niet weggeklikt, of hoppa, er zit weer een vracht spam in....
Reputatie 5
Badge +7
Ik begrijp de frustratie heel goed! KPN heeft een lopende storing met het spamfilter. Het gaat hierbij om het overkoepelende, globale spamfilter dat altijd aanstaat. Deze vangt sinds enige tijd minder spam op dan de bedoeling is. Dit spamfilter wordt geleverd door een externe leverancier. Onze technische mensen zijn, samen met de leverancier, bezig om een oplossing hiervoor te vinden. Dit is echter een gecompliceerd systeem waardoor het tot op heden nog niet is gelukt om het probleem te verhelpen.

Alle updates gaan we onder het topic spam in mailbox plaatsen, dus je kan die pagina in de gaten houden!
Het is een drama deze mails.
Misschien een spamfilter installeren.
Dit spambericht verzonden namens KPN slaat helemaal alles.
De spammers laten KPN ronduit een pleefiguur slaan, en zetten ze kompleet in hun hemd.
Je kunt een een voucher van 100 Euro claimen als je erin trapt.
Een giller, ware het niet, dat het in en triest is, dat zo'n bedrijf dit allemaal laat gebeuren

Beste hans.vandijk,

Ik hoop dat je het goed doet. Ik schrijf u omdat we willen weten of u een slechte ervaring had met onze diensten / producten..

KPN herkent de impact van een slechte situatie in onze gemeenschap. U bent een waardig lid van de KPN-gemeenschap en we zullen blijven werken aan het verbeteren van onze diensten dankzij de gemak en de top-technologie. Wij zijn verplicht stappen te ondernemen om onze geliefde klanten te beschermen.

Zoals onze manier van zeggen sorry, alstublieft accepteer deze gratis voucher ter waarde van 100 euro.

CLAIM HIER

Beste wensen

Sandy S.
Klantenservice Vertegenwoordiger
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande 'slachtoffers'. Het houdt maar niet op, iedere dag weer tussen de 30 en 50 AH, Lidl, Rabo enz. enz. mails. Mensen van de KPN, ik ben al jaren klant en jullie moeten mij als zodanig behandelen en me dus bescherming bieden. Uit arrenmoede heb ik mijn mailbox uitsluitend toegang gegeven tot beveiligde adressen, als anderen te goeder trouw mij een mail sturen dan wordt hij onmiddellijk gedelete. Dat is de enige manier. Ook ik heb de vraag, wat doen jullie daar nou eigenlijk tegen. Jullie kunnen toch niet zomaar al die rotzooi naar je klanten doorsturen ?
Graag een oplossing, en wel zo snel mogelijk.
Bedankt.
Alpha7
Het is ongelooflijk dat een bedrijf als KPN voorheen PTT dit laat gebeuren en klanten opzadelt met deze rotzooi.
Waarom gebeurt het niet bij GMAIL , LIVE ?
Deze hebben hun zaken beter op orde.
Ben al vele tientallen jaren lid van de KPN gemeenschap nu als het een gemeenschap is dan gedragen jullie je niet zo . Gisteren 41rot zooi mails vandaag 31 rot zooi mails en de afgelopen dagen vele tientallen.
Is het de bedoeling dat je elders een e mail opent zodat KPN van je af is?

Reageer