Beantwoord

Ontvang geen e-mail sinds enkele dagen

  • 15 September 2021
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik ontvang sinds enkele dagen geen email meer op mijn KPN account. Inloggen op de webmail lukt ook niet. Wachtwoord niet juist. Wachtwoord is wel aangepast in KPN ID.  In het overzicht waar je het emailadres kunt wijzigen of toevoegen staat mijn emailadres niet. Vreemd…

Wie kan mij helpen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 September 2021, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Harley68 
Probeer in te loggen en als dat niet lukt klik dan aan Wachtwoord vergeten en kun je een nieuw ww aanvragen.

Reputatie 7
Badge +24

Als je het email adres niet ziet staan, hoe kan je dan het wachtwoord er van wijzigen? Lijkt me dat u nu een ander wachtwoord gewijzigd heeft.

Als ik kijk in mijn kpn dan staat er geen emailadres wat ik kan wijzigen of toe kan voegen. Mijn emailadres lijkt verdwenen en zoals gezegd lukt inloggen op de webmail ook niet. En KPN is de hele dag al niet bereikbaar vanwege een storing…..

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Email-adressen beheren doe je hier:

http://email.kpn.com

Daar log je in met je KPN id. Vervolgens zie je 4 of 5, of misschien 6 emailadressen staan.

Dit zijn hoofd-emailadressen, elke email adres is 1 mailbox. Er er is bij elke mailbox ook een wachtwoord. 

Bij elke mailbox is het mogelijk om extra adressen te registreren. Deze worden ook wel aliassen genoemd. Je kunt deze aliassen gebruiken in combinatie met het wachtwoord van de betreffende mailbox. Je kunt de extra email adressen zien als je de box aanklikt.

U bent uw e-mail adres kwijt zegt u. Ga alle mailboxen eens langs en kijk of het door u gezocht adres misschien als extra adres geregistreerd staat bij 1 van de boxen.

Reputatie 7
Badge +21

@Harley68 Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al een aantal dagen geen e-mail ontvangt. Kan je in een privebericht aangeven welke e-mailadres je precies mist? Misschien kan ik meer duidelijkheid geven. 

Het probleem is dus dat op deze pagina mijn emailadres ontbreekt. Ik kan dus ook niets selecteren en vervolgens wijzigen.

Reputatie 7
Badge +21

Het probleem is dus dat op deze pagina mijn emailadres ontbreekt. Ik kan dus ook niets selecteren en vervolgens wijzigen.

 

@Harley68 Bedankt voor het reageren op mijn privebericht. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat het e-mailadres inmiddels is opgeheven. Het adres is t/m 5 december 2021 gereserveerd. Na deze datum kan het e-mail adres weer opnieuw aangemaakt worden. Laat je mij weten of ik deze reservering voor jou moet verwijderen zodat je het gelijk opnieuw kan aanmaken?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg deze reservering hebt laten verwijderen en dat het inmiddels is gelukt om het e-mailadres opnieuw aan te maken. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!