Vraag

ontvangen email beantwoorden

• 26 maart 2018
  • 8 reacties
  • 237 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties
Ontvangen email op mijn Huawei P10 light mobiel, kan ik vanaf daar niet beantwoorden.
Wat te doen?
Groet
Dries Kuil

d.kuil!hetnet.nl

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Dries. Welkom op het forum!
Dat is een lastige vraag om even tussen neus en lippen door te beantwoorden.. Welk programma gebruik jij op die telefoon? De standaard e-mail app? Heb jij die zelf ingesteld? Zo ja, met welk protocol? IMAP of POP?

Lukt mailen via de zogenaamde webmail wel?
Bedankt voor je reactie.
Ja ik gebruik de mail app met imap en zelf ingesteld met behulp van de kon handleiding
Reputatie 7
Badge +18
Dank! Kun je me vertellen wat er precies gebeurd?
Als jij een nieuwe mailtje schrijft en dat verstuurd. Lukt dat wel? Gaat dit specifiek over beantwoorde mailtjes? Krijg je een foutmelding? Als het lukt zou een screenshot heel nuttig zijn ( liefst wel de prive gegevens onherkenbaar maken )
Een nieuwe mail aanmaken en versturen lukt wel. Als ik een ontvangen mail wil beantwoorden, dan druk ik, rechts onderaan, BEANTW aan. Dan komt er een blanco scherm om te antwoorden, echter deze springt direct weg en kom weer terecht in het ontvangen mailbericht. Ik krijg geen foutmelding o.i.d.
Reputatie 7
Badge +18
Oei. Wat je beschrijft klinkt als iets dat met het toestel of met die specifieke mail app te maken heeft. Ons mailplatform lijkt verder wel te werken. Ik zeg dit niet om mij er makkelijk vanaf te maken maar ondersteuning wordt heel lastig. Zit er een KPN winkel in de buurt ? (of een XL shop) Dit zijn issues waarbij het 'zien' van het probleem veel sneller tot kan leiden.
Wat je ook kunt overwegen is om de mail app opnieuw te installeren. Maar dat zul je op eigen verantwoording moeten doen en kan je van de regen in de drup brengen omdat je het account opnieuw zult moeten instellen.
Mocht je een screenshot hebben kan ik er misschien nog iets zinnigs over zeggen anders zou ik toch mijn heil bij de winkel zoeken. 🙂
Erwin, bedankt voor je reactie. Ik ga naar de KPN winkel
Groet
Dries
Reputatie 7
Badge +30
Een workaround is het gebruiken van een andere emailapp waarschijnlijk.

Wat jij ervaart lijkt op een crash van (een bepaalde activity van) de email-app.
Reputatie 7
Badge +18
Goede aanvulling van Robin. Als nou blijkt dat de app niet goed meer werkt kun je daarnaast proberen een andere e-mail app te installeren. Daar zijn er heel veel van. Zo kun je eerst even testen en hoef je niet direct de drastische stap te nemen door je huidige app te verwijderen.

Reageer