Beantwoord

Onze verstuurde mail wordt geweigerd bij KPN mail-adressen

  • 26 July 2019
  • 6 reacties
  • 529 keer bekeken

Mail die wij altijd zonder problemen naar bij ons aangemelde geïnteresseerden verstuurden wordt nu opeens geweigerd bij mailadressen van KPN.
Dit met de volgende omschrijving: Mail rejected (in reply to end of DATA command)
Weet iemand (c.q. KPN) daar een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2019, 20:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Zat er een bijlage bij? Hoe groot was die bijlage?
De foutcode wijst op een te groot DATA-bestand.

De oplossing wordt dan om de bijlage in delen te versturen.
Beste Noordzee, bedankt voor je reactie. Aan de bestandsgrootte kan het niet liggen (108 KB). Daarnaast betreft het alleen mailadressen van personen/instanties die hun mailadres bij KPN hebben of aan KPN gelieerde bedrijven.Alle overige adressen zijn succesvol gemaild. Ik heb inmiddels ook een klacht bij KPN neergelegd, ben benieuwt naar hun respons.
Reputatie 7
Badge +28
Een ander idee: Je mag niet meer dan drie e-mails per minuut versturen.

Je e-mail wordt geblokkeerd wordt door de KPN-server. Meestal is de achterliggende reden dat het als spam wordt gezien. De kortste klap om de specifieke reden te weten te komen, en wat je eraan kunt doen, is een mail te sturen naar abuse@kpn.com. Geef daarin aan vanaf welk adres je mailt, welke bounce-meldingen je krijgt en wanneer het wel en niet voorkomt. Je krijgt over het algemeen dan binnen 24 uur een reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Huib de Wit, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je niet al je mails kan verzenden naar alle mailadressen! Ik begrijp dat je dit snel opgelost ziet. Hierboven hebben jullie al enkele opties nagekeken. We hebben hier vaker topics over gehad, en uiteindelijk komt het erop neer dat je het beste contact kan opnemen met abuse! Zij kunnen namelijk echt een stuk meer inzien dan wij. Dus je kan hen het beste een mail sturen met alle informatie (zoals Noordzee al aangegeven heeft) en wachten op hun respons (die vaak snel is!).
Beste Susan en Noordzee, ik zal "abuse" mailen, de problematiek voorleggen en kijken of zij er wat aan kunnen doen. Dank voor jullie reactie.

mvg Huib de Wit
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, hopelijk is het snel opgelost.

Reageer