[Opgelost] Storing verzenden en ontvangen van email, e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar

  • 4 May 2021
  • 20 reacties
  • 405 keer bekeken
[Opgelost] Storing verzenden en ontvangen van email, e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar
Reputatie 7
Badge +20

Storing verzenden en ontvangen van email

Circa 50% van de klanten ervaart problemen met het verzenden en ontvangen van e-mail (POP/IMAP). Er gaan geen e-mails verloren, mails die nu niet kunnen worden afgeleverd, worden opgeslagen in een wachtrij.

Het is van belang om tijdens de storing géén wachtwoord wijziging uit te voeren! 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak!
 

Updates

Update 1  04-05-2021  13:45 uur: Het verzenden en ontvangen van e-mails is weer mogelijk. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Zonet mijn mail kunnen binnenhalen, daarna gelijk de melding dat ik mijn wachtwoord opnieuw moest ingeven.

Omdat ik op een andere pc zit en het wachtwoord niet bij e hand had, wilde ik inloggen bij Mijn KPN. Helaas, dat ging niet. Na ettelijke malen geprobeerd eindelijk ingelogd (traag dus), kreeg ik de melding:

e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar

Deze melding heeft betrekking op 3 van mijn 4 accounts, dus dat vind ik sowieso al gek.

Ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord ingeven. Mijn email is van groot belang, dus ik kan ze niet missen. Ik heb gekeken of er bij mij in de buurt storing is, maar dat is niet het geval.

Graag een oplossing voor dit probleem.

 

 

 

Beste lezer,

 

Ik krijg een foutmelding bij ontvangen in mijn outlook mailprogramma. Als ik het wachtwoord via KPN ID wil veranderen krijg ik de mededeling ‘e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar’. Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Zelfde probleem hier op 3 verschillende emailbox. "emailbox tijdelijk niet beheerbaar" Ernstig irritant als je op belangrijke mail zit te wachten ...

Ik krijg sinds vanmorgen steeds deze foutmelding bij het opstarten van Outlook. En ik krijg geen mail meer binnen via kpnmail.nl. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit probleem verhelpen?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hier ook storing. 

Badge +1

Ik heb sinds vanmorgen 10:30 uur hetzelfde probleem.

Ik kan wel versturen vanaf mijn PC en mijn telefoon. Maar ontvangen, dat doet ie niet. Er wordt steeds om het wachtwoord gevraagd. Maar dat opnieuw invullen, lost het probleem niet op. Als een repeterende wekker wordt er om het wachtwoord gevraagd.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @femke98, er is momenteel een storing gaande met de email bij een deel van onze klanten, we zijn druk bezig met het zoeken naar de oorzaak én oplossing van deze storing!

Het resetten van je wachtwoord is op dit moment niét wenselijk en gaat ook geen verschil maken, ik wil je dus afraden om dit nogmaals te proberen. Als ik een update heb over de storing, hoor je direct weer van me!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Panta Rhei, @Urbanus himself en @Noordzee, er is momenteel een storing gaande met de email bij een deel van onze klanten, we zijn druk bezig met het zoeken naar de oorzaak én oplossing van deze storing!

Het resetten van je wachtwoord is op dit moment niét wenselijk en gaat ook geen verschil maken, ik wil jullie dus afraden om dit nogmaals te proberen. Als ik een update heb over de storing, horen jullie direct weer van me!

Ik heb ook problemen met de kpn mail, kan in mijn e-mail programma wel een mail versturen maar niet ontvangen. Op de webmail kan ik helemaal niet inloggen wegens verbindingsproblemen.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jlkop , er is een storing waar jij zo te zien (ook) last van hebt.

Zie:  https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Badge

In Telfort webmail (KPN) kan ik geen email versturen. Melding: server niet bereikbaar.

Ik dacht misschien helpt uitloggen en opnieuw inloggen, maar na uitloggen kan ik nu helemaal niet meer inloggen….:disappointed:

Hallo,

Ik krijg een foutmelding in Outlook bij het ophalen van mijn mail bij KPN. Als ik inlog bij mijnKPN staat er:

“e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar .”

Wat is er met mijn mailbox aan de hand?

met vriendelijke groet

 

JCMV

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sa17 en @JCMV, ik heb jullie berichten verplaatst naar dit algemene  topic, aangezien er momenteel een storing gaande is met de email. Jullie hoeven zelf dus niet te proberen om het probleem op te lossen, er wordt vanaf onze kant aan gewerkt!

Reputatie 2

Storing verzenden en ontvangen van email

Circa 50% van de klanten ervaart problemen met het verzenden en ontvangen van e-mail (POP/IMAP). Er gaan geen e-mails verloren, mails die nu niet kunnen worden afgeleverd, worden opgeslagen in een wachtrij.

Het is van belang om tijdens de storing géén wachtwoord wijziging uit te voeren! 

 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak!

 

is er een twitter account waar ik dit soort meldingen kan volgen?

Reputatie 7
Badge +28

Yeah, 

Ik krijg zojuist weer een e-mail binnen. (Is een mail van 11.25, dus anderhalf uur geleden.)

Edit : En inmiddels een hele ris e-mails ontvangen…..

 

Reputatie 3
Badge +2

Alles lijkt weer normaal te werken, gelukkig maar.

Ik sluit in ieder geval mijn topic ;)

 

Bedankt kpn.

Reputatie 7
Badge +21

Ja, hier stromen de (forum) e-mailtjes ook weer binnen.

Reputatie 7
Badge +10

We krijgen ook net een update van de oplospartij dat het verzenden en ontvangen van e-mails weer mogelijk zou moeten zijn. :blush: Goed om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt!

Hallo, 

Ik moest hier op de camping een wachtwoord voor de wifi aanmaken op het moment dat deze storing zich voordoet, dus ik dacht het op dit pop-up scherm van de imap in te vullen (nooit eerder gedaan, wist ik veel). Wat te doen?

Badge +1

Bij mij is alles nu weer oké!  :thumbsup: