Beantwoord

Opheffen blokkade emailaccount

  • 11 July 2019
  • 3 reacties
  • 908 keer bekeken

Kreeg een mail van KPN dat e-mailaccount is geblokkeerd, omdat derden toegang hebben tot mijn e-mailaccount. Oplossing KPN: wachtwoord wijzigen.
Wachtwoord gewijzigd. Geprobeerd e-mails op te halen, maar dit lukt niet.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 July 2019, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Hans, welkom op het forum! Heel goed dat je het wachtwoord gewijzigd hebt. Je hebt verder niets aan je mailinstellingen gewijzigd. Deze zijn nog hetzelfde als voor de blokkade en toen werkten ze wel? Kun je controleren, aan de hand van de mailinstellingenpagina of jouw instellingen overeen komen? Als dat zo is, dan mag je een mail sturen (via de webmail kan altijd) naar abuse@kpn.com. Geef daarin aan dat je het wachtwoord hebt gewijzigd naar aanleiding van de mail.
Hallo Erik,

Bedankt voor je reactie. Deze kwam 3 dagen later dan dat ik het probleem gepost had.
Omdat ik niet bekend ben met het forum en verder geen reacties kreeg, heb ik verder gezocht. Op een gegeven moment zag ik, dat ik een chatsessie kon beginnen bij KPN. Die persoon heeft me goed geholpen, zij het dat ik nog de e-mailinstellingen op mijn eigen computer moest aanpassen. Dat is me gelukt.
Het zou me veel ergernis hebben bespaard wanneer ik gewoon meteen iemand aan de lijn had gekregen. Voor een telefoonbedrijf geen gekke gedachte, lijkt me.
Terug naar de oude tijd en geen telefoon verstoppertje met klanten spelen. Ik denk dat je dan en tevreden klanten hebt en er meer over houdt.
Reputatie 7
Badge +30
Mooi dat het met de chatcollega gelukt is om het probleem te verhelpen, Hans. Fijn ook dat het met alleen instellingen aanpassen verholpen kon worden.

Bedankt, ook, voor je feedback over de contactmogelijkheden. Graag vertel ik je daar meer over.

We hebben binnen KPN een aantal verschillende manieren om de klantenservice te kunnen bereiken. Dit forum is daar een van. Deze werkt via het principe dat we hier met z'n allen proberen elkaar te helpen, klanten én medewerkers, waardoor het iets langer kan duren voor je een reactie krijgt. We proberen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk te doen, maar soms betekent dat twee dagen als het wat drukker is.

Daarnaast hebben we chat, die je gevonden hebt. Je kunt ook via Facebook of Twitter je vraag of probleem voorleggen. En we hebben ook nog steeds een gratis telefoonnummer, 0800-0402, waarop we 24 uur per dag te bereiken zijn. Wel is het zo dat we op de website het nummer niet meer als eerste geven. Dit omdat veel dingen goed op te lossen zijn met een stappenplan via de website. We merken dat mensen het vaak fijn vinden om op die manier hun probleem te verhelpen omdat het visueler is.

Daarom vraagt onze contactpagina eerst waar het probleem speelt en geeft je dan opties en stappenplannen. Als je daar kiest, onder je hoofdoptie, voor 'Ik heb een andere vraag, ik wil contact' krijg je contactopties te zien. En daar kun je dan het nummer vinden.

Dat allemaal gezegd hebbende, we zien je hier ook graag terug als je weer eens een vraag hebt 🙂