Beantwoord

opzeggen Freeler account

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge
L.S.,

hierbij het verzoek het emailaccount rm.vanswam@freeler.nl op te heffen. Ik gebruik dit account al geruime tijd niet meer actief.

B.v.d, groeten,

R.M. van Swam
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 17:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Maseroel,

Dit kun je doen in te loggen op MijnKPN:

Een e-mailaccount aanmaken of verwijderen

Bij KPN kun je tot 5 e-mailaccounts aanmaken. Handig voor bijvoorbeeld een familielid. E-mailberichten voor het nieuwe e-mailadres komen binnen in het postvak van het e-mailaccount. Je hoeft geen instellingen aan een e-mailprogramma op je PC aan te passen als je webmail gebruikt.

Ik wil een nieuw e-mail account toevoegen of verwijderen

Ga naar MijnKPN
  1. log je in met de gebruikersnaam en wachtwoord van je KPN ID
  2. Ga naar 'Producten' en kies 'Thuis'
  3. Selecteer de optie 'Informatie & Instellingen'. Hier kun je een e-mailaccount toevoegen of een bestaand account verwijderen.
Let op: Het primaire e-mailaccount kun je niet verwijderen.
Via de MijnKPN app: Dit doe je onder [Producten] en dan [Thuis] en vervolgens [Informatie & Instellingen].
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Maseroel, Welkom op het forum! Ik begrijp dat je graag jouw Freeler e-mailadres wil verwijderen. Hiermee kan ik je helpen, op het moment dat ik wat meer informatie van je ontvang en het niet het enige mailadres bij KPN is (e-mail Only, Basis, Extra). Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het mailadres of de mailadressen die je wil verwijderen? Dit kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen'. En, indien je nog klant bij KPN bent, zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)Dan pak ik het z.s.m. op.
Reputatie 7
Badge +19
@Maseroel We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer