Beantwoord

Opzeggen freeler-account

  • 2 September 2020
  • 13 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik wil mijn oude freeler-account en alles wat daar mogelijk nog aan vast zit ook opzeggen en verwijderd zien. Kan dat worden gerealiseerd?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2020, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hws4allcom. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken of dat mogelijk is. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens van jouw nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat je jouw gegevens inmiddels hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb jouw e-mailbox en aliassen laten verwijderen. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 

Badge

Weet u zeker dat het gelukt is? Ik ben er al heel lang mee bezig.

Badge

Eerst zien, dan geloven.

Badge

Het bestaat nog steeds. Ik vrees dat ik er de rest van mijn leven aan vast zit.

Heb je je gegevens weer weggehaald, @Freelerwolf ?  Ik zie geen postcode+huisnummer en het e-mail adres waar het over gaat meer in jouw Profiel. :-(

Is dat niet link, mijn persoonlijke gegevens aan een vreemde te geven?

Badge

Hoi Erwin! Ik heb als het goed is mijn gegevens weer aangevuld in mijn profiel!

Reputatie 7
Badge +20

Ik pak het nu even over. Die mailbox mag 100% zeker weg? Er hangen nog wat aliassen onder. En zie ook dat er een flinke capaciteit gebruikt wordt. Je hoeft niets meer veilig te stellen of dergelijke?

Badge

Alles mag weg! Dank voor de moeite.

groet.

Reputatie 7
Badge +20

Bij deze geregeld. 

Badge

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. :)