Beantwoord

Opzeggen van e-mail only-pakket

  • 31 May 2019
  • 6 reacties
  • 1383 keer bekeken

Badge
Hallo,
Ik betaal elke maand 7,12 euro aan de KPN. Mijn vraag is waarvoor?
het onderstaande staat in mijn afschrift elke maand:

SEPA Incasso algemeen doorlopend
Incassant: *
Naam: KPN BV
Machteging: *
Omschrijving: Factuur 08-05-2019
Incl 1,24 BTW, klantnummer * KPN
IBAN: *
Kenmerk: *

Kunt U mij aangeven wat dit is?
Hoor graag een reactie.

Met vriendelijke groet,
Rein Simonis

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 31 May 2019, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dit is exact het bedrag van het E-mail only pakket. Dat neem je als je van kpn naar een ander overstapt je je e-mail adres wilt behouden. Bv. Hetnet.nl, planet.nl, kpnmail.nl e.a.
Heb je nog zo'n adres in gebruik? Anders is het zonde.

Zet je voor een KPN moderator vast je gegevens in je forumprofiel? Gewone bezoekers kunnen het daar niet zien. Graag daar nog naam, postcode+huisnummer invullen en onderaan op bewaren klikken.

De gegevens in je bericht zijn door een moderator bewaard. Ze staan nu voor hun zichtbaar maar wel waar het niet openbaar is.
Badge
Ik heb ooit een e-mail adres gehad met @planet.nl
Dit gebruik ik niet meer maar kom er net achter dat ik er wel voor betaal. Hoe zeg ik dit op zodat ik niet meer voor @planet.nl hoef te betalen?
Hoor graag een reactie.

Met vriendelijke groet,
Rein

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Binnenkort komt webcare wel aan dit topic toe en zal reageren.
Heb je de gegevens die PeterG vroeg al ingevuld? anders kan webcare ook niets doen.
Reputatie 7
Badge +9
@ReinSimonis Je kunt ook even kijken op deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/iets-anders.htm

Piet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Rein, welkom hier.

Dit is inderdaad een e-mail only abonnement. Dit kan ik eventueel per direct voor je stopzetten. Wel belangrijk om te weten of je dat adres nog wel gebruikt, een adres eindigend op @planet.nl Is dat het geval?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Reputatie 7
Badge +24
Rein, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.