Vraag

Oud planet e-mail adres

  • 4 March 2019
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Hoi,

Op dit moment heb ik een kpnmail account. Ik ben echter oude planet klant. Ik heb het oude e-mail adres nooit gekoppeld aan het nieuwe KPN abonnement. Er komen echter nog steeds mails op binnen en van het planet e-mail adres weet ik het wachtwoord niet meer. Ik had graag mijn oude e-mail adres van Planet (...) gekoppeld aan mijn KPN account (...). Hoe moet ik dit doen ?

Bedankt en groetjes,

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ben ondertussen wat verder gekomen. Ik heb nu wachtwoord van planet account. Vraag die nu resteert; hoe kan ik e-mail adres van planet account koppelen aan KPN account ?
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Lhou01, welkom! Fijn dat je het wachtwoord al hebt geregeld. Ik kijk graag voor je wat ik hierin kan betekenen. Het ligt een beetje aan de situatie hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Hoi Paul,

ik ben de schoonzoon van genoemde klant. Schoonvader zit in verzorgingstehuis en ik moet nu alles regelen. Gegevens zijn van schoonvader. We hebben 2 accounts, 1 van KPN en 1 van planet. Bedoeling is dat e-mails adres van planet aan KPN account wordt gekoppeld en daarna kan Planet account wat mij betreft weg.
Profiel heb ik aangevuld.
Reputatie 7
Badge +25
Excuses voor de late reactie! Ik stuur je een privébericht om wat details te bespreken. Reageer je daarop?