Beantwoord

Oude e-mailadressen beheren via KPN ID

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoi, ik zit met hetzelfde probleem als veel andere vragers op het forum… meerdere oude adressen (zowel hetnet.nl als kpnmail.nl) adressen die ik niet kan beheren via kpn id.
Ik heb het profiel ingevuld en een paar van de niet te beheren adressen in pers. opmerkingen ingevuld. 
Ik heb met de tips van het forum en oude facturen geprobeerd oude klantnrs te koppelen, maar dat is niet gelukt… Ik hoop dat iemand me kan helpen de oude adressen gekoppeld te krijgen
Dank….

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 July 2022, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @HJB1963, welkom bij ons op het forum. Wij kunnen geen abonnementen koppelen aan jouw MijnKPN, wel kunnen we een verzoek doen om de e-mailadressen samen te voegen met een Thuis abonnement. Dan valt alles onder hetzelfde abonnement en dan is alles direct te zien en dan heb je ook geen aparte facturen meer.

Als je dat wilt, zou je de bewuste e-mailadressen waar het over gaat dan nog aan je forumprofiel kunnen toevoegen? In je bericht zei je dat je ze had ingevuld, maar ik zie ze daar niet staan. Mogelijk was het opslaan niet helemaal goed gegaan.

@Jasper . Je hebt gelijk. ze stonden er niet meer in… heb ze weer toegevoegd. Mocht het lukken om de adressen aan mijn huidige abonnement te koppelen, dan heel graag !
bvd  HJ

Reputatie 7

Merci @HJB1963, ik zie ze nu staan inderdaad. De e-mailadressen stonden onder 2 verschillende andere klantnummers, ik heb voor beiden een verzoek gedaan om ze te verplaatsen. Een aantal kon zo te zien al direct verplaatst worden (daar heb je als het goed is ook een sms’je over gekregen). Die zal je nu ook in MijnKPN zien staan. Voor de andere adressen lijkt het nog niet direct uitgevoerd te zijn, het kan zijn dat die alsnog automatisch gaan de komende uren, anders krijgt een achterliggende afdeling een signaal om dit voor ons te bekijken 🙂

Top @Jasper ! dank je wel ik zie de eerste 5 staan ! dank je wel

groet, HJ

Reputatie 7

Geen probleem, de resterende adressen komen er als het goed is ook snel bij te staan.

Als de achterliggende afdeling daarvoor iets moet doen, zal dat vermoedelijk na het weekend worden.