We hebben recent onze computer verwisseld. Ons emailadres is nog een hetnet-emailadres en deze emails kwamen binnen op onze Outlook service. Maar nu we op onze nieuwe computer inloggen met het 'hetnet'-emailadres, worden al deze mails niet teruggevonden.
Als we inloggen op kpn mail via de webbrowser, kunnen we daar ook niet die oude mailtjes vinden. Heel raar. Zijn die mailtjes dan weg?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de emails die zijn binnengekomen op onze oude computer weer zichtbaar worden op onze nieuwe computer?
Met vriendelijke groet,
Stan Scholten
Beste antwoord door Paul_
Hi Stan, welkom op het forum. Je had op je vorige computer waarschijnlijk jouw e-mailaccount ingesteld via POP3 (zonder kopie op de server). Dat betekent dat Outlook dan alle e-mails download naar de computer en verwijdert van de server (en dus webmail). Wij hebben die e-mails dus helaas ook niet meer, maar als je nog toegang hebt tot jouw oude computer dan staan ze daar waarschijnlijk nog wel.
Om dit voor alle toekomstige e-mails op te lossen kan je Outlook bijvoorbeeld instellen via IMAP.
Bekijk origineel
Om dit voor alle toekomstige e-mails op te lossen kan je Outlook bijvoorbeeld instellen via IMAP.