Vraag

Oude emails (uit Outlook2003) importeren in Gmail

• 15 september 2017
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Heb nu twee keer geprobeerd (via Google-Instellingen-Accounts-Importeren) mijn oude mails (ca 110 MB) naar Gmail te halen. De nieuwe mails komen wel binnen in Gmail, maar ook na twee dagen komen de oude niet binnen.

Vandaag geprobeerd via IMAP dat te doen, maar helaas ook dat leidt niet tot het gewenste resultaat.

Wie kan mij op het juiste spoor zetten?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Sorry, maar wat wil je nu precies doen? KPNMail ga je niet op een goede manier in gmail krijgen.
ik wil mijn mappen die in outllook 2003 staan en wil bewaren naar mijn nieuwe gmail account importeren inclusief mijn contact personen.

ik heb deze ook al in een pst bestand staan maar het lukt niet.
mijn provider is planet maar hoort nu bij kpn mail.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Contactpersonen kan je importeren via https://contacts.google.com/ - Terug naar Oude versie - Importeren.
Gedownloade emails kan je volgensmij niet importeren in Gmail. Wel via POP. Maar, waarom zou je dit precies willen?

Robin
wil ze gewoom bewaren er zitten belangrijke mails bij
Reputatie 3
Bekijk het programma MailStoreHome eens, m.n. tabblad Emails exporteren.
Daar kun je div. soorten mailbestanden uitwisselen met diverse Emailclients, maar ook met b.v. GMail.
B.v. van eml bestanden naar GMail, van GMail naar een Mailcleint of eml, of pst bestanden etc.

Ik persoonlijk zou mijn email bestanden bij zeer grote voorkeur op mijn PC willen behouden, minimaal als backup.
Ik heb verder zelf helemaal niets met Webmail van GMail of wie dan ook, hou mijn mail liever privé!

Reageer