Beantwoord

Oude Telfort e-mailboxen verplaatsen naar ander KPN klantnummer

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 3

Beste KPN,

 

Zoals jullie ongetwijfeld weten, wordt er in diverse buitengebieden glasvezel aangelegd. Zo ook in de verschillende buitengebieden van Fryslân.. En aangezien KPN helaas niet via de glasvezel van Kabelnoord kan leveren, zal het huidige abonnement van oud Telfort binnen niet al te lange tijd opgezegd worden. 

Nu is het zo dat er onder het KPN abonnement van mijn oom nog een aantal oude Telfort e-mailboxen actief zijn. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze worden overgezet naar mijn account? Alle benodigde gegevens zijn ingevuld. Uiteraard met behoud van de e-mails zelf. Het zijn in ieder geval geen aliassen :wink: Graag hoor ik wat ik verder eventueel nog moet doen (of juist niet  :smiley:!)

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 January 2021, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 3

Even de vraag opgegraven, kennelijk door de grote drukte ondergesneeuwd :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wiebjuh , het opgraven door jouw topic te “bumpen” heeft geen invloed.

De moderators pakken de topics op in volgorde van eerste plaatsing.

Op dit moment worden topics van 7 dagen geleden opgepakt, dus nog even geduld.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wiebjuh. Welkom op het KPN Forum. Het is mogelijk om een e-mailbox naar een andere klantnummer te verplaatsen. Aangezien dit gaat om een e-mailadres van jouw oom adviseer ik je om in het bijzijn van jouw oom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Na een verificatie kan mijn collega jullie verder helpen. :blush:

Reputatie 3

Hallo @Wiebjuh , het opgraven door jouw topic te “bumpen” heeft geen invloed.

De moderators pakken de topics op in volgorde van eerste plaatsing.

Op dit moment worden topics van 7 dagen geleden opgepakt, dus nog even geduld.

 

 

Ik weet dat de moderatoren het druk hebben,  maar het opgraven kan wél degelijk helpen :wink::stuck_out_tongue:

Vikash schreef:

Hoi @Wiebjuh. Welkom op het KPN Forum. Het is mogelijk om een e-mailbox naar een andere klantnummer te verplaatsen. Aangezien dit gaat om een e-mailadres van jouw oom adviseer ik je om in het bijzijn van jouw oom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Na een verificatie kan mijn collega jullie verder helpen. :blush:

 

@Vikash . Heb op 12 januari contact gehad.  Super goed geholpen.  De emailadressen hangen inmiddels al onder mijn KPN klantnummer 😁.

Wil je de betreffende collega nog even laten weten dat ik superblij ben hoe hij één en ander heeft geregeld? Mag ook wél eens gezegd worden!! ( zie genoeg zure, misselijkmakende reacties voorbij komen op dit forum 😒)Uiteraard jij ook bedankt voor je reactie 😁

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Ik zal het zeker doorgeven aan mijn collega. Bedankt voor jouw berichtje!