Beantwoord

Oudere mails

  • 1 January 2020
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Dag, hoe kan ik in webmail bij mails ouder dan 2 maanden komen?

Groeten, Bert N

icon

Beste antwoord door Nick83 1 January 2020, 17:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u ze niet verwijderd, dan blijft gewoon altijd alle mail erin staan. Bij staat de mail van 2014 er zelfs nog in :blush:

Dank u. Mijn computer is begin november gereset, de mails van voor die dag zijn weg. Maar dat heeft geen invloed op Webmails toch dacht ik. Is er via webmail geen toegang tot een/het mailtjesarchief oid?

Reputatie 7
Badge +24

Dank u. Mijn computer is begin november gereset, de mails van voor die dag zijn weg. Maar dat heeft geen invloed op Webmails toch dacht ik.

Waarschijnlijk wel dus. Wellicht stond uw emailprogramma ingesteld op POP3 protocol met mail ouder dan 2 maanden verwijderen van de server.

Is er via webmail geen toegang tot een/het mailtjesarchief oid?

Nee, helaas.

Dat eerste zou goed kunnen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bert Nijmeijer. Wat vervelend dat jouw e-mails zijn verdwenen nadat jouw computer is gereset. Ik denk dat @Nick83 gelijk heeft, dat je het e-mailadres ingesteld had via het Pop3 protocol. Wanneer je het e-mailaccount instelt volgens het Pop3 protocol kan je er voor kiezen om jouw e-mails lokaal op te slaan om jouw computer en te verwijderen van de server (Webmail). 

Dank je Vikash, ik denk idd dat dat het is. De mail komt nu ook niet meer binnen via ‘Pop3’ maar via iets anders (heeft de computerman geregeld). Maar het probleem is opgelost, de mail plus documenten die ik zocht zijn weer terug. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het probleem is verholpen. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer