outlook 2010

• 21 april 2012
  • 1 reactie
  • 10601 keer bekeken

Ik gebruik voor mijn email mijn outlook 2010. Voorheen als ik daaruit mijn berichten verwijderde werden ze ook verwijderd uit de kpnwebmail. Nu krijg ik elke keer in mijn outlook een melding dat mijn mailbox vol is. Ik word hier behoorlijk shaggie  van om het feit dat ik nu telkens moet inloggen bij kpn om daar ook nog eens de berichten te moeten verwijderen. Het meest irritante is dat je niet eens de berichten kan selecteren in een keer nee je moet ze ook nog eens 1 voor 1 aanklikken om ze te kunne verwijderen. Hoogst irritant!!!!!!! Hoe kan dit opgelost worden?? Aangezien als ik inlog bij kpn privé ik niet eens een blokje krijg MIJN PRODUCTEN!!!  Word ik alleen maar nog pissiger dat ik gewoon de neiging krijg om over te stappen op een provider die wel gewoon alles netjes op orde heeft.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Outlook Express - Kopie van bericht op server laten staan

Binnen Outlook Express is het net als bij andere e-mailprogramma's mogelijk om een kopie van een e-mailbericht op de server te laten staan. Dit kan bijvoorbeeld dienen als backup of omdat je de berichten ergens op een andere computer wilt binnenhalen. Let wel op dat als je de berichten niet verwijderd of automatisch laat verwijderen je mailbox eventueel vol kan lopen afhankelijk van de ruimte die je hebt.

Om een kopie te laten staan ga bovenin in het menu naar Extra en kies hier voor Accounts. Selecteer het gewenste e-mailaccount en klik aan de rechterkant op "Eigenschappen". In het venster dat opent klik op het tabblad "Geavanceerd".

Onder de kop "Bezorging" heb je de beschikking over de opties. Plaats hier een vinkje voor "Een kopie van berichten op de server achterlaten". Eronder de mogelijkheid om de berichten dan alsnog de mogelijkheid om later de berichten automatisch van de server te laten verwijderen. Hier kun je zelf het aantal dagen instellen.

Reageer