Beantwoord

Outlook 2013

  • 17 maart 2015
  • 4 reacties
  • 795 keer bekeken

Goede dag,

Het lukt mij maar niet om in outlook 2013 een mailaccount toe te voegen. Heb van alles al geprobeerd. Hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.
Mijn website, bijbehorend mail en office 365 heb ik ondergebracht bij KPN. Mijn eigen mail kan ik wel ophalen met webmail, maar lukt maar niet in outlook. Wel kan ik *****@elliebouwhuis.nl in outlook openen, maar dat is waarschijnlijk bij het installeren gebeurd. Heb alle handleidingen van KPN en tips van het forum geprobeerd maar helaas.
Is er iemand die mij wil adviseren?

Groeten

Admin: onderp aangepast i.v.m. privacy. 

icon

Beste antwoord door Erik_ 23 maart 2015, 17:45

Hallo Ellie,

Dank je voor de screenshots, hierdoor wordt het voor mij duidelijk. Ik maak uit de ingestelde gegevens op dat het hier om een zakelijk abonnement gaat, klopt dat? In dat geval kan ik je helaas niet helpen 😞 daar ik van de particuliere afdeling ben. Ik wil je dan ook vragen om een nieuw topic aan te maken op ons zakelijke forum. Die kun je hier vinden. Je kunt daar niet inloggen met de inloggegevens voor dit forum, dat betekent dat je je daar opnieuw moet registreren.

Ik raad je dan aan om gelijk de screenshots toe te voegen in je post, dan wordt je daar zo snel mogeljik door mijn zakelijke collega geholpen!

Met vriendelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ellebell,

Hier vind je een stappenplan voor het instellen van een nieuw e-mailaccount in Outlook 2013. En hier is een stappenplan voor het wijzigen van een bestaand account in Outlook 2013 (omdat je aangeeft dat je hem wel kunt openen, wat erop wijst dat hij er wellicht al inzit, maar dan met verkeerde instellingen).

Mocht je er met een van die twee niet uitkomen, kun je dan in iets meer detail aangeven waar het misgaat? Dan help ik je verder :)

Groet,

Erik

Hallo Erik

Ik heb het stappenplan gevolgd, maar geen resultaat.Ook heb ik geprobeerd het emailaccount wat wel werkt aan te passen zoals wordt aangegeven. Maar ik krijg andere opties. Onderstaand staan plaatjes zoals het ingesteld is voor mijn admin@elliebouwhuis.nl

Wanneer ik outlook start heb ik keuze of ik profiel Outlook of KPN exchange kies.

Ik doe KPN exchange omdat daar dus mijn admin mailbox instaat.

Maakt het nog wat uit welk profiel je kiest?

Outlook; profiel kpn exchange Online

https://

https://

https://

https://

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ellie,

Dank je voor de screenshots, hierdoor wordt het voor mij duidelijk. Ik maak uit de ingestelde gegevens op dat het hier om een zakelijk abonnement gaat, klopt dat? In dat geval kan ik je helaas niet helpen 😞 daar ik van de particuliere afdeling ben. Ik wil je dan ook vragen om een nieuw topic aan te maken op ons zakelijke forum. Die kun je hier vinden. Je kunt daar niet inloggen met de inloggegevens voor dit forum, dat betekent dat je je daar opnieuw moet registreren.

Ik raad je dan aan om gelijk de screenshots toe te voegen in je post, dan wordt je daar zo snel mogeljik door mijn zakelijke collega geholpen!

Met vriendelijke groet,

Erik

Hallo Erik,
Ik vermoedde al dat het kwam door een particulier mailadres, ik ga zakelijk inloggen,
Bedankt

Reageer