Outlook 2013 ontvangt geen knpmail

  • 30 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1869 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag kpnmail geinstalleerd in Outlook 2013.

Alles is correct ingevoerd, maar... krijg telkens de melding:

U kunt aan de slag

Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de app uit de catalogus. Probeer het opnieuw.

Waarschijnlijk ligt het aan Outlook 2013, maar bij mijn vorige provider (UPC) had ik dit probleem niet.

Ik heb de alle anti-virusprogramma's inmiddels verwijderd. Helpt niet.

Als ik vanaf mijn knpmail een mail verstuur naar mijn gmail adres ontvang ik die WEL.

Ik heb op internet gezien dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft/ had met Outlook 2013 in combinatie met kpn. Maar ik heb de oplossing helaas nergens gevonden.

Kunnen jullie mij helpen?

Vriendelijke groet,


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hallo,

Heb je deze aanwijzing http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16523 gevolgd van KPN met betrekking tot de instellingen. Zelf heb ik ook outlook 2013 en heb geen problemen Kan zelf verschillende mails binnen krijgen in 1 postvak.

Succes.

Beerzwaan

Beste Beerzwaan,

Inmiddels doet hij het zo'n beetje, hij wil alleen niet synchroniseren.

Melding: problemen met synchroniseren (alleen deze computer).

Hij blijft eindeloos doordraaien op synchroniseren.

Vriendelijke groet,

Pyrette.

Reageer