Beantwoord

Outlook 2013 verzend problemen

• 26 juli 2018
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik (grote) problemen met Outlook 2013 op W10. Vaak blijven mailtjes hangen in de outbox, dan moet ik hem op offline modus zetten, opnieuw opstarten en vanut de outbox deleten (anders krijg je de melding dat hij al aan het verzenden is.

Áls er mailtjes wél verzonden worden zijn alle attachments corrupt.

Iemand enig idee? Voor het eerste probleem is alleen te vinden hoe die vastzittende mails te deleten en niet wat de oorzaak is.

Voor die corrupte attachments kan ik eigenlijk niet zo heel veel vinden.

Iemand een suggestie?

En nogmaals: dit gebeurt volledig willekeurig en krijg een melding dat er geen verbinding met de KPN server gemaakt kan worden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 juli 2018, 13:53

Hoi Mandatory, leuk dat je ons gevonden hebt op het forum. Lijkt mij erg irritant wanneer de mails niet verzonden worden. Krijg je ook een bepaalde foutmelding of code te zien? Of zie je de e-mail alleen terug in je outbox? Zou je ook eens willen testen of je deze e-mails wel kunt verzenden via onze webmail? Ook ben ik benieuwd of het dan goed gaat met de bijlagen. Wanneer dit wel werkt, zou ik je willen vragen om je e-mail instellingen opnieuw in te stellen. De instructies hiervan kun je lezen in deze link
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mandatory, leuk dat je ons gevonden hebt op het forum. Lijkt mij erg irritant wanneer de mails niet verzonden worden. Krijg je ook een bepaalde foutmelding of code te zien? Of zie je de e-mail alleen terug in je outbox? Zou je ook eens willen testen of je deze e-mails wel kunt verzenden via onze webmail? Ook ben ik benieuwd of het dan goed gaat met de bijlagen. Wanneer dit wel werkt, zou ik je willen vragen om je e-mail instellingen opnieuw in te stellen. De instructies hiervan kun je lezen in deze link
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien Mandatory, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer