Beantwoord

Outlook 2016 geïnstalleerd maar krijg geen mail binnen en kan ook niet verzenden

  • 15 October 2019
  • 11 reacties
  • 824 keer bekeken

Ik heb net office 2016 geinstalleerd maar ik krijg geen mail binnen in outlook en ik kan ook niets verzenden. Zo te zien staan de instellingen net zoals voorheen met office 2010.

Iemand een idee waar het fout gaat?

icon

Beste antwoord door KK2019 19 October 2019, 23:15

Bekijk origineel

11 reacties

Nog even als toevoeging, het gaat om een @freeler.nl en een @hetnet.nl account.

Wellicht dat iemand van de KPN helpdesk mij hier verder mee kan helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Kan je wel mail verzenden?

@Nick83  Nee, mail verzenden lukt ook niet.

Reputatie 7
Badge +24

Wel lekker rustig…

Krijg je ook geen foutmelding?

@Nick83  :joy:  inderdaad rustig.. 

Ook geen foutmelding, er lijkt helemaal niets te gebeuren als ik op “alles verzenden/ontvangen” klik, ook geen signaal van een voortgang in de verzending/ontvangst.

Reputatie 7
Badge +24

Kun je een schermafbeelding maken van je instellingen en hier plaatsen?

@Nick83 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @KK2019. Wat vervelend dat je geen mail kan verzenden of versturen. Zoals ik het bekijk heb je Outlook op de juiste manier ingesteld, maar zou je toch het account willen verwijderen en opnieuw willen instellen d.m.v. deze handleiding? Daarnaast ben ik benieuwd of je wel kan inloggen in onze webmail-omgeving. 

@Vikash  webmail kan ik wel ontvangen maar ik heb het account verwijderd en opnieuw opgevoerd zoals je adviseerde.. dat is gelukt, ik krijg nu mijn mail weer binnen in Outlook en ik kan ook verzenden via Outlook.

Bedankt voor de tip, of eigenlijk de oplossing! :grinning:

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het weer werkt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer