Beantwoord

Outlook 2019

• 23 december 2018
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Wie weet wanneer KPN outlook 2019 gaat ondersteunen?
Kan nu mijn mail niet via Outlook instellen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 27 december 2018, 16:56

Hmmm, dat is niet echt een heel behulpzame foutmelding. Ik zie, als ik hierop google, dat de foutmelding vaker voorkomt, onafhankelijk van mailprovider. Het lijkt dan ook meer een issue met Outlook zelf. Wil je het eens zo proberen (zorg dat Outlook afgesloten is op dat moment):
- open configuratiescherm
- zet deze, rechtsbovenin, op weergeven als (grote/kleine) pictogrammen
- kies E-mail
- kies in de pop-up voor E-mailaccounts
- kies in de nieuwe pop-up voor nieuw

Doorloop de stappen die hij dan geeft en vul daar alles in aan de hand van de servergegevens. Zorg dat je voor de uitgaande server ook de beveiligde wachtwoordverificatie aanvinkt als je dat tegenkomt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Suzanne, welkom op het forum! Ik begrijp je vraag niet helemaal. We hebben niet specifiek wel of niet ondersteuning voor bepaalde mailprogramma's. Zolang jij de juiste servergegevens gebruikt kun je zo ongeveer elk mailprogramma dat je wilt gebruiken. Voor het instellen van Outlook 2019 kun je hier de stappen volgen voor Outlook 2016.

Als het niet lukt hoor ik graag van je waar je precies tegenaan loopt :)

Hallo Erik,

Ik volg netjes de stappen voor Outlook 2016. Na het invullen van de gegevens bij stap 5, moet je in Outlook 2019 klikken op volgende (er staat geen knop verbinding maken). Op de volgende pagina moet ik dan het wachtwoord invullen. Dan staat er wel de knop 'verbinding maken'.
Helaas krijg ik dan steeds de volgende melding:
Er is iets misgegaan.
Er is iets misgegaan en uw account is niet ingesteld in Outlook.
Probeer het opnieuw. Neem contact op met de emailbeheerder als het probleem zich blijft voordoen.

Het lukt dus niet.

Groet Suzanne
Reputatie 7
Badge +27
Hmmm, dat is niet echt een heel behulpzame foutmelding. Ik zie, als ik hierop google, dat de foutmelding vaker voorkomt, onafhankelijk van mailprovider. Het lijkt dan ook meer een issue met Outlook zelf. Wil je het eens zo proberen (zorg dat Outlook afgesloten is op dat moment):
- open configuratiescherm
- zet deze, rechtsbovenin, op weergeven als (grote/kleine) pictogrammen
- kies E-mail
- kies in de pop-up voor E-mailaccounts
- kies in de nieuwe pop-up voor nieuw

Doorloop de stappen die hij dan geeft en vul daar alles in aan de hand van de servergegevens. Zorg dat je voor de uitgaande server ook de beveiligde wachtwoordverificatie aanvinkt als je dat tegenkomt.

Reageer