Beantwoord

Outlook 2019 met HetNet e-mailadres geeft synchronisatieprobleem

  • 17 March 2023
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Badge

Ik gebruik outlook 2019 en account is hetnet.nl

Ik krijg ook steeds melding van synchronisatieprobleem:

11:36:26 Fout bij het synchroniseren van de map

11:36:26                                 [8004DF03-0-0-560]

11:36:26 Fout bij het synchroniseren van de map

11:36:26                                 [8004DF03-0-0-560]

Groet,
Fredvdln

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door fredvdln 27 March 2023, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @fredvdln! Is dit probleem ontstaan nadat je een map verwijderd hebt? Zo ja, is dit dan ergens in de prullenbak?

Deze foutmelding komt naar voren op het moment dat de folder “Prullenbak” of “Junk” is ingesteld om extra mappen te bevatten, maar zelf geen e-mails.

In ieder geval is het op te lossen door het account uit outlook te verwijderen en opnieuw in te stellen

Let daarbij op dat je het account niet is ingesteld op POP instellingen. Dan zijn de mails namelijk alleen opgeslagen in Outlook zelf. Het verwijderen van het account betekent dan dat je al je opgeslagen mails zou weggooien. Kijk eerst in de KPN Webmail of alle e-mails opgeslagen staan. 

Badge

ik heb voorlopig het synchroniseren van mijn lokaal opgeslagen berichten  uitgeschakeld daar het mij niet zo snel lukte en nog steeds met POP werk.

Bedankt voor de aanwijzingen.

Groet, Fredvdln